ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مانیتور گیمینگ جدید گیگابایت، به شما در بازی های ویدیویی برتری می دهد

در CES 2019 مشخص شد که کمپانی های زیادی به ساخت مانیتورهای گیمینگ پریمیوم علاقه مند شده اند و برند Aorus گیگابایت هم یکی از آنهاست. این برند از مانیتور AD27QD Tactical Display رونمایی کرده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ دی ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۰

در CES 2019 مشخص شد که کمپانی های زیادی به ساخت مانیتورهای گیمینگ پریمیوم علاقه مند شده اند و برند Aorus گیگابایت هم یکی از آنهاست. این برند از مانیتور AD27QD Tactical Display رونمایی کرده که به مشخصات استاندارد این مانیتورها قانع نشده و همراه با یک پنل 27 اینچی IPS با رزولوشن 1440p و نرخ به روزرسانی 144 هرتز از راه می رسد که 95 درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. و اگر به کارت های گرافیک AMD دسترسی دارید، قابلیت FreeSync این مانیتور، فریم ریتی بهینه تر در اختیارتان خواهد گذاشت.

از دیگر مشخصه های جالب توجه این مانیتور می توان به پشتیبانی از HDR 400 و تنظیماتی برای تعیین محور، میزان کجی و ارتفاع اشاره کرد. Aorus نگهدارنده کابل و پاور بریک را داخل خود مانیتور جای داده و به همین خاطر، AD27QD Tactical ظاهر ساده و مینیمال میز کامپیوتر شما را حفظ خواهد کرد.

اما چرا از عبارت «تاکتیکال» در نام گذاری مانیتور استفاده شده؟ Aorus می گوید داشبورد تنظیمات این مانیتور شامل گزینه هایی مانند پایش فریم ریت است که درون خود دستگاه تعبیه شده اند و نیازی به نرم افزار جداگانه نیست؛ بنابراین مصرف پردازنده را افزایش نمی دهد و توسط هیچ نرم افزار شخص ثالثی به عنوان «تقلب» در بازی های ویدیویی شناخته نمی شود.

این مانیتور ضمناً از قابلیت حذف نویز داخلی بهره مند شده که گیگابایت می گوید نویز پس زمینه را از هر هدستی که به آن متصل نمایید حذف می کند. تا جایی که می دانیم، این نخستین مانیتوری است که چنین قابلیتی دارد. از نظر اتصالات نیز بخش پشتی دستگاه میزبان دو پورت HDMI، یک DisplayPort 1.2، جک هدفون و میکروفون و دو پورت USB با قابلیت شارژ سریع برای موبایل های هوشمند است.

و مثل تمام محصولات گیمینگ در چند سال اخیر، Aorus AS27QD Tactical مجموعه ای از نورپردازی های RGB در پشت دارد که می توانید رنگ آنها را با نرم افزار RGB Fusion 2.0 کنترل و تنظیم کنید. مانیتور گیمینگ گیگابایت در روز 16 ژانویه با قیمت 599 دلار روانه بازار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MarShaL
    MarShaL | ۱۹ دی ۱۳۹۷

    امسال چیز های گیمینگ زیادی رونمایی شد.

مطالب پیشنهادی