ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۱۰ لایت
تکنولوژی

مشخصات احتمالی گلکسی اس ۱۰ لایت؛ فراتر از حد انتظار

سامسونگ ظاهرا مقدمات معرفی ۵ نسخه مختلف از گلکسی اس ۱۰ را تدارک دیده و یکی از آنها گلکسی اس ۱۰ لایت است که از ویژگی های شاخص آن باید به نمایشگر ۵.۸ اینچی و ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

سامسونگ ظاهرا مقدمات معرفی ۵ نسخه مختلف از گلکسی اس ۱۰ را تدارک دیده و یکی از آنها گلکسی اس ۱۰ لایت است که از ویژگی های شاخص آن باید به نمایشگر ۵.۸ اینچی و باتری نسبتا ضعیف اشاره کرد.

بر اساس گفته های منابع آگاه گلکسی اس ۱۰ لایت قرار نیست میان رده ای با ظاهر پرچمدار باشد و نتایج منتشر شده در پایگاه بنچمارک گیک بنچ نیز مهر تاییدی بر این مساله است. بر اساس داده های این سایت SM-G970U که احتمالا همان مدل لایت پرچمدار آتی سامسونگ است از ۶ گیگابایت رم و پردازنده کوالکام با اسم رمز msmnile بهره می برد. گلکسی اس ۱۰ لایت

نسخه عادی احتمالا با شماره مدل SM-G973 و نسخه پلاس نیز با شماره SM-G975 از راه خواهند رسید. نکته عجیب این است که حرف U در آخر شماره مدل گوشی مورد بحث به معنی عرضه انحصاری آن در آمریکا خواهد بود.

پیش از این اسم رمز این تراشه در بنچمارک گوشی هایی دیده شده که انتظار می رود به چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز شوند؛ در نتیجه می توان انتظار داشت که گلکسی اس ۱۰ لایت به این تراشه قدرتمند و هشت هسته‌ای کوالکام مزین شود.

از نظر امتیاز بنچمارک گلکسی اس ۱۰ لایت علی رغم بهره مند بودن از چیپست ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۵۵ در میان پرچمدارهای برتر جای نمی گیرد که دلیل آن را می توان رم ۶ گیگابایتی و نهایی نبودن فرایند تولید آن عنوان کرد. برای مثال اکسپریا XZ4 با چیپست مشابه و رم ۸ گیگابایتی به امتیازی به مراتب بالاتر دست پیدا کرده است.

پروتوتایپ SM-G970U هنوز اصلاحات زیاد را پشت سر نگذاشته و اندروید پای آن پایدار نیست چرا  که امتیاز آن در تست های تک و چند هسته ای حتی از گلکسی اس ۹ مجهز به اسنپدراگون ۸۴۵ هم کمتر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی