ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از دستکش رباتیک نئوفکت برای کمک به افراد دارای نارسایی حرکتی

در حالی که مراسم CES پر بود از نمایش‌های پر زرق و برق و نمایشگر‌های بزرگ و آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، برخی دیگر از شرکت‌ها به دنبال رونمایی از محصولاتی بودند که می‌تواند به افراد ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۰ دی ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۹

در حالی که مراسم CES پر بود از نمایش‌های پر زرق و برق و نمایشگر‌های بزرگ و آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، برخی دیگر از شرکت‌ها به دنبال رونمایی از محصولاتی بودند که می‌تواند به افراد یاری برساند. استارتاپ نئوفکت سال گذشته خبر از تولید دستکشی داده بود که می‌تواند به افرادی که دچار نارسایی حرکتی در دست خود هستند یاری برساند.

حالا نئوفکت موفق شده تا این دستکش را فراتر از یک نمونه‌ی آزمایشگاهی طراحی کند. این شرکت از دستکش یاد شده در مراسم CES رونمایی کرد. نام این محصول NeoMano خواهد بود. شرکت نئوفکت پیش از این توانسته بود با موفقیت محصول خود را در وبسایت جمع سپاری Indiegogo ثبت کرده و نظرات مثبت قابل توجهی را متوجه خود سازد.

دستکش رباتیک نئوفکت

این دستکش نسبت به نمونه‌ی آزمایشی که سال گذشته آماده شده بود چند تغییر اساسی کرده است. تغییر اول راحت تر شدن دستکش در حین پوشیدن آن است. حالا با استفاده از سیم‌های تیتانیومی سعی شده تا انگشت‌های از کار افتاده‌ی پایینی هم پوشش داده شوند. از این مهمتر حالا این دستکش تقریبا بی‌سیم کار می‌کند.

نسخه‌ی آزمایشی قبلی نیاز به یک سیم داشت تا اجزای محتلف NeoMano به هم متصل شوند. اما دستکش کنونی به یک منبع تغذیه و واحد کنترل متصل می‌شود که روی دستکش تعبیه شده‌اند.

نئوفکت انتظار دارد تا افراد بتوانند از این دستکش به مدت ۸ ساعت استفاده کنند و سپس آن را شارژ نمایند. NeoMano می‌تواند به افراد کمک کند تا اجسام یک کیلوگرمی را بلند کنند. این مقدار شاید خیلی زیاد نباشد اما حتی همین اتفاق برای افرادی که دچار نارسایی حرکتی هستند بسیار ارزشمند خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی