ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این میز پینگ پونگ مدرن بازی کلاسیک آتاری را شبیه سازی می کند

در نمایشگاه CES امسال ابزارهای متنوع و قدرتمندی برای علاقه مندان به دنیای گیم معرفی شد که در میان آنها می توان به خیل عظیم لپتاپ های گیمینگ مجهز به کارت گرافیک های سری RTX ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

در نمایشگاه CES امسال ابزارهای متنوع و قدرتمندی برای علاقه مندان به دنیای گیم معرفی شد که در میان آنها می توان به خیل عظیم لپتاپ های گیمینگ مجهز به کارت گرافیک های سری RTX انویدیا و هدست های VR اشاره کرد. اما با وجود تمام فناوری های جدید، یکی از مورد توجه ترین موارد مربوط به گیم، دستگاه بازی آرکیدی است که بازی کلاسیک Pong (پینگ پونگ) آتاری را به صورت آنالوگ شبیه سازی می کند.

پینگ پونگ
مدل ساده

میز پینگ پونگ مورد بحث که با سرمایه 335 هزار دلاری جمع سپاری شده در کیک استارتر (سال 2017) توسعه یافته، توسط کمپانی UNIS به تولید رسیده و با استفاده از آهنربا و موتورهای داخلی، امکان انجام بازی پینگ پونگ آرکید سال 1972 (محصول مشترک آتاری و Al Alcorn) را با انتقال حس فیزیکی فراهم می کند.

محصول جدید بازی پینگ پونگ سال 1972 آتاری را شبیه سازی می کند

محصول UNIS سال گذشته نیز نمایش کوتاهی در CES داشت اما امسال با یک نسخه جدید به نمایشگاه آمد و توجه بسیاری از حاضران را به خود جلب کرد. این محصول در واقع از آن ایده هاییست که شاید روی کاغذ چندان جذاب و چشمگیر به نظر نرسد، اما با توجه به تجربه کاربران در نمایشگاه، استفاده از آن در عمل بسیار لذت بخش و جالب خواهد بود.

پینگ پونگ

جالب است بدانید که راکت ها و توپ بازی که به صورت مکعبی طراحی شده اند، از فوم سفید مقاوم ساخته شده و با استفاده از آهنرباهای داخلی و موتورهایی که در زیر میز پینگ پونگ تعبیه شده اند، کنترل می شوند.

گفتنی است دستگاه بازی آرکید پینگ پونگ UNIS با در نظر داشتن افزایش تقاضا برای ابزارهای بازی کلاسیک و آرکید به تولید رسیده و مدل ساده آن 2999 دلار قیمت خواهد داشت. البته زمان عرضه دقیق به مشتریان و قیمت سایر مدل ها هنوز اعلام نشده است.

پینگ پونگ پینگ پونگ پینگ پونگ پینگ پونگ پینگ پونگ

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی