ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اف
تکنولوژی

نمایش محدود گوشی تاشو سامسونگ گلکسی F در CES 2019

مدت زیادی است که بازار تلفن های هوشمند منتظر معرفی رسمی گوشی تاشو سامسونگ بوده و همواره شایعاتی نیز در این زمینه منتشر می شود. حال اما شرکت کره ای طی نمایشگاه CES شهر لاس ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

مدت زیادی است که بازار تلفن های هوشمند منتظر معرفی رسمی گوشی تاشو سامسونگ بوده و همواره شایعاتی نیز در این زمینه منتشر می شود. حال اما شرکت کره ای طی نمایشگاه CES شهر لاس وگاس و در رویدادی پشت درهای بسته، نسخه پروتوتایپ گوشی تاشو خود (ملقب به Galaxy F) را به عده محدودی از مشتریان و شرکا نمایش داده است.

با توجه به نظرات افراد حاضر در جلسه، به نظر می رسد اکثر مشتریان و شرکا از نمایش سامسونگ شگفت زده شده اند که این موضوع حاکی از توسعه محصولی جالب و قابل توجه توسط سامسونگ خواهد بود.

از سوی دیگر بعضی منابع درون شرکت نیز اظهار داشته اند که گوشی تاشو سامسونگ در نیمه نخست سال میلادی جاری (2019) روانه بازار خواهد شد که این خبر نیز شایعات قبلی را تأیید می کند.

گوشی تاشو

گوشی تاشو سامسونگ از آیفون های اپل گران تر خواهد بود

لازم به ذکر است که نام گلکسی F هنوز به صورت رسمی توسط سامسونگ تأیید نشده و اسم های دیگری مانند Galaxy Fold و Galaxy Flex نیز از گزینه های احتمالی برای استفاده محصول نهایی به شمار می روند. همچنین قیمت گوشی تاشو سامسونگ نیز هنوز مشخص نشده اما بر اساس پیش بینی ها این محصول قیمتی بیش از آیفون های اپل (رقمی بین 1500 تا 2000 دلار) خواهد داشت.

گوشی تاشو

جالب است بدانید که سوزان دا سیلوا مدیر استراتژی محصول و بازاریابی سامسونگ نیز عرضه گوشی تاشو در نیمه نخست سال 2019 را تأیید کرده و به استفاده از نمایشگر انعطاف پذیر Infinity Flex (که دو ماه پیش توسط کمپانی کره ای معرفی شده بود) در تلفن هوشمند مورد بحث هم اشاره نموده بود.

گفتنی است سال 2019 به احتمال قوی نخستین سالی خواهد بود که سامسونگ طی آن بیش از دو پرچمدار را روانه بازار خواهد کرد و پیش بینی می شود که نسخه 5G گلکسی اس 10 در کنار گلکسی نوت 10 و همچنین گوشی تاشو گلکسی F امسال رونمایی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی