ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این تبلت طرح‌های روی کاغذ شما را همزمان دیجیتالی می‌کند

به طور معمول تبلت‌های واکوم گزینه مناسبی برای طراحی دیجیتال محسوب می‌شوند اما یکی از مشکلات اساسی آن‌ها، منتقل نکردن حس و حال طرح زدن روی یک کاغذ است؛ اشکالی که سازندگان تبلت Slate Repaper ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

به طور معمول تبلت‌های واکوم گزینه مناسبی برای طراحی دیجیتال محسوب می‌شوند اما یکی از مشکلات اساسی آن‌ها، منتقل نکردن حس و حال طرح زدن روی یک کاغذ است؛ اشکالی که سازندگان تبلت Slate Repaper آن را حل کرده‌اند.

برای استفاده از این تبلت کافی است که حلقه مغناطیسی مخصوص آن را در هر خودکار یا مدادی جای داده، سپس کاغذ مورد علاقه خود را روی پنل مخصوص این تبلت نصب کرده و مشغول طراحی شوید. طراحی شما به صورت همزمان روی پی سی یا موبایل قرار خواهد گرفت. نسل پیشین این تبلت‌ها از بعضی از مشکلات نرم افزاری و حساسیت نامناسب صفحه رنج می‌بردند که ظاهرا این مشکلات در مدل جدید با اضافه شدن یک سنسور سنجش فشار که 4096 سطح از فشار را تشخیص می‌دهد، رفع شده است.

در کل، این امکان وجود دارد که طرحی که شما روی کاغذ می‌کشید با آن چیزی که در نمایشگر نشان داده می شود متفاوت باشد. به این معنی که در نرم افزار مخصوص به این تبلت شما می‌توانید جنس قلم و رنگ‌های دلخواه خود را انتخاب کنید. نرم افزار مخصوص این تبلت برای ویندوز، مک، iOS و اندروید منتشر خواهد شد.

مطابق انتظار، هر زمانی که خواستید می‌توانید کاغذ را کنار گذاشته و از پنل این تبلت برای کشیدن طرح‌های خود استفاده کنید. در ضمن، با پشتیبانی از کارت حافظه، طرح‌های شما در زمانی که تبلت متصل به پی سی یا اپلیکیشن نیست، ذخیره خواهند شد.

قرار است تبلت Slate Repaper در پاییز سال جاری میلادی با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی