ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

یوبیسافت مقابل استیم شمشیر را از رو بست؛ عرضه The Division 2 روی فروشگاه اپیک گیمز

کمپانی اپیک گیمز پیش از این هم قول انتشار عناوین شناخته شده زیادی را روی فروشگاه تازه تاسیس خود داده بود؛ عناوینی که یکی از جدیدترین آن‌ها، عنوان مورد انتظار کمپانی یوبیسافت یعنی بازی The ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۴

کمپانی اپیک گیمز پیش از این هم قول انتشار عناوین شناخته شده زیادی را روی فروشگاه تازه تاسیس خود داده بود؛ عناوینی که یکی از جدیدترین آن‌ها، عنوان مورد انتظار کمپانی یوبیسافت یعنی بازی The Division 2 است.

در حال حاضر شما می‌توانید تمام نسخه‌های این بازی را روی فروشگاه اپیک گیمز پیش خرید کنید و در صورت انجام این کار، به بتای خصوصی این بازی هم دسترسی پیدا خواهید کرد. یوبیسافت اعلام کرده که در سال جاری میلادی همکاری‌های مهمی را با اپیک گیمز انجام خواهد داد و بنابراین باید منتظر باشیم که فروشگاه اپیک نقش مهمی را در عناوین آتی این کمپانی فرانسوی ایفا کند. به احتمال زیاد‌، ناشران The Division 2 هم از سهم ۳۰ درصدی استیم از فروش بازی ها خسته شده‌اند و سهم کمتر و ۱۲ درصدی فروشگاه اپیک آن‌ها را قانع کرده تا ریسک عرضه The Division 2 روی فروشگاه اپیک گیمز را به جان بخرند.

اپیک گیمز

همان‌طور که گفتیم، باید انتظار عرضه بازی‌های بزرگ بیشتری از جانب یوبسافت روی فروشگاه کمپانی اپیک را داشته باشیم و باید منتظر ماند و دید که آیا دیگر کمپانی‌های بزرگ صنعت بازی هم برای انتشار نسخه پی سی عناوین خود دست از بازار گسترده استیم خواهند کشید یا خیر.

کمپانی والو به عنوان مالک پلتفرم استیم چندی پیش اعلام کرد که بعد از رسیدن فروش یک بازی به مبلغی مشخص، به جای ۳۰ درصد، سهمی ۲۰ درصدی را از فروش بازی‌ها دریافت خواهد کرد. سهمی که هنوز هم تفاوت زیادی با ۱۲ درصد دریافتی توسط اپیک دارد و بسیاری اعتقاد دارند این قضیه و قول اپیک برای عرضه ۲ بازی رایگان طی هر ماه برای کاربران فروشگاهش می‌تواند شانس خوبی را برای رقابت اپیک گیمز استور با استیم ایجاد کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mehranium
    Mehranium | ۲۰ دی ۱۳۹۷

    ای بر شرف پدرت لعنت اپیک که مارو بدبخت کردی الان من چطور Division 2 رو بخرم وقتی اپیک گیفت کارت نداره

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۰ دی ۱۳۹۷

    عالی بود. ممنونم که بالاخره حالت تاریک رو اضافه کردید. و نیز فونت رو. دستتون درد نکنه.

مطالب پیشنهادی