ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

https://digiato.com/article/2019/01/04/%d8%a2%d8%ab%d8%a7%d8%b1-%d8%ac%d9%86%da%af-%d8%aa%d8%ac%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%ad%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%da%86%db%8c%d9%86/
تکنولوژی

فروش آیفون XR از آیفون XS پیشی گرفت

علی رغم این که آيفون XR یک ماه بعد از پرچمداران قدرتمند اپل یعنی آیفون XS و آیفون XS مکس وارد بازار شد، اما اطلاعات منتشر شده از وبسایت MixPanel نشان می‌دهد که فروش آیفون XR ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

علی رغم این که آیفون XR یک ماه بعد از پرچمداران قدرتمند اپل یعنی آیفون XS و آیفون XS مکس وارد بازار شد، اما اطلاعات منتشر شده از وبسایت MixPanel نشان می‌دهد که فروش آیفون XR از آیفون XS پیشی گرفته است.

این جدول (که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید) نشان می‌دهد که آیفون XR حالا محبوب‌تر و مشهور تر از آیفون XS است و اگر همین رویه را ادامه دهد می‌توان به زودی انتظار داشت که فروش آن از آیفون XS مکس نیز بیشتر شود.

بر اساس اطلاعات یاد شده، شهرت آیفون XR در یک ماه اول از زمان عرضه مانند آیفون XS مکس بود. اما بر خلاف پرچمدار اپل، رشد آیفون XR حتی در ماه دوم نیز ادامه داشت. به طور طبیعی فروش این گوشی‌ها در ماه دسامبر بعد از فرونشستن اخبار پیرامون عرضه‌ی این گوشی‌ها با کاهش مواجه شد؛ اما موضوع حائز اهمیت اینجاست که با این حال رشد آیفون XR همچنان بیشتر از آیفون XS مکس بود. بنابراین به نظر می‌رسد که بتوانیم به زودی انتظار داشته باشیم که آیفون XR تا ماه آینده مشهورترین و پرفروش‌ترین آیفون عرضه شده در سال ۲۰۱۸ شود.

با نگاهی به سهم فروش مدل‌های قدیمی تر گوشی‌های اپل می‌توان مشاهده کرد که هردو گوشی آیفون X و آیفون 8 پلاس بعد از عرضه‌ی آیفون XS و آیفون XR با کاهش در فروش مواجه شدند. البته از ماه نوامبر توجه به این دو گوشی (و همچنین آیفون 8) با رشد قابل تاملی رو به رو بود.

خبر افزایش شهرت آیفون XR دقیقا پس از آن اعلام می‌شود که به تازگی «تیم کوک» مدیرعامل شرکت اپل اعلام کرد که این گوشی هوشمند از زمان عرضه، بهترین فروش روزانه را از خود به جا گذاشته است. علاوه بر این، موضوع یاد شده بعد از آن اتفاق می‌افتد که گوشی‌های اپل یعنی آیفون 8، آیفون XR و دو مدل آیفون XS برای فروش بهتر در چین با کاهش قیمت مواجه شده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی