ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شتاب در شهر 2
ویجیاتو - بازی

فصل دوم مسابقات بازی «شتاب در شهر 2» با جایزه ۱۰ میلیون ریالی آغاز شد

دومین دوره از مسابقات بازی «شتاب در شهر 2» از امروز تا ۲۲ بهمن ماه توسط آریو برگزار می‌شود و برندگان برتر این مسابقه مجموع جوایز به ارزش ۱۰ میلیون ریال را با یکدیگر به ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۳

دومین دوره از مسابقات بازی «شتاب در شهر 2» از امروز تا ۲۲ بهمن ماه توسط آریو برگزار می‌شود و برندگان برتر این مسابقه مجموع جوایز به ارزش ۱۰ میلیون ریال را با یکدیگر به اشتراک خواهند گذاشت.

کاربرانی که مایل به شرکت در فصل دوم مسابقات بازی شتاب در شهر 2 هستند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه آریو نسبت به دانلود بازی اقدام کنند و شانس خود را بیازمایند.

روال مسابقه ساده است. باید بازی را دانلود کرده و در جدول رده‌بندی امتیاز خودتان را ثبت کنید. اگر جزو ۱۰ نفر برتر لیدربرد بازی باشید اعتبار ۱۰۰ هزار تومانی برای خرید بازی‌های موجود روی فروشگاه آریو در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دور اول مسابقات با شعار «کی دست فرمونش بهتره؟» برگزار شد و حالا دوره دوم با به چالش کشیدن بازیکنان قدیمی و جدید شعار «دست فرمونت بهتر شده؟» را انتخاب کرده. در حال حاضر شتاب در شهر 2 با قیمت ۱۰۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد و برای حضور در مسابقه باید این بازی را تهیه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی