ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ایکس باکس بعدی به احتمال زیاد از پردازنده AMD استفاده خواهد کرد

هنگام برگزاری کنفرانس کمپانی AMD در CES 2019، مدیر بخش گیمینگ ایکس باکس یعنی فیل اسپنسر روی صحنه حاضر شد و همکاری مایکروسافت با این کمپانی برای ساخت پلتفرم‌های آینده را تایید کرد. منظور فیل ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۸

هنگام برگزاری کنفرانس کمپانی AMD در CES 2019، مدیر بخش گیمینگ ایکس باکس یعنی فیل اسپنسر روی صحنه حاضر شد و همکاری مایکروسافت با این کمپانی برای ساخت پلتفرم‌های آینده را تایید کرد.

منظور فیل اسپنسر از عبارت «پلتفرم‌های آینده» به احتمال بسیار زیادی ایکس باکس نسل بعد بود. این موضوع از آن‌جایی که ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 هر دو از پردازنده گرافیکی کمپانی AMD استفاده می‌کنند چندان عجیب نیست.

اسپنسر طی حضور خود در صحنه گفت که تیم ایکس باکس در حال حاضر روی پروژه مهمی کار می‌کند و همکاری آن‌ها با تیم AMD باعث شده تا امروز به سطح کیفی فوق العاده‌ای برسند که جزییات آن‌ را در آینده‌ای نزدیک با کاربران به اشتراک خواهد گذاشت.

AMD

پیش از این و طی کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 هم فیل اسپسنر در حال ساخت بودن ایکس باکس بعدی را مطرح کرده بود. هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه این کنسول در نظر گرفته نشده اما مایکل پکتر به عنوان یکی از معروف‌ترین کارشناسان حوزه ویدیو گیم اعتقاد دارد که ایکس باکس بعدی زودتر از پلی استیشن 5 و تا قبل از اتمام سال 2020 عرضه خواهد شد. چندی پیش هم مشخص شد که کیت سازندگان ایکس باکس نسل بعدی هم اکنون به دست بازی‌سازان رسیده و آناکوندا نام دارد.

جدا از این موارد،‌ به نظر ‌می‌رسد مایکروسافت برنامه ویژه‌ای برای ورود به بازار سرویس‌های ابری دارد و در همین راستا این کمپانی طی پاییزی که گذشت از Project xCloud که به شما اجازه تجربه عناوین ایکس باکس روی هر پلتفرمی را خواهد داد رونمایی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rad
    rad | ۲۰ دی ۱۳۹۷

    ایکس باکس بعدی شکست سنگینی به پلی استیشن ۵ میخوره

مطالب پیشنهادی