ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

حضور پنهانی گوشی تاشو و گلکسی 5G سامسونگ در مراسم CES 2019

مراسم CES 2019 در شهر لاس وگاس برگزار شد و با حضور غول‌های تکنولوژی همراه بود. در این بین محصولات بسیار زیادی رونمایی شد اما حالا خبر‌ها حاکی از آن هستند که سامسونگ، غول تولید ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۳

مراسم CES 2019 در شهر لاس وگاس برگزار شد و با حضور غول‌های تکنولوژی همراه بود. در این بین محصولات بسیار زیادی رونمایی شد اما حالا خبر‌ها حاکی از آن هستند که سامسونگ، غول تولید کننده‌ی تلفن‌های هوشمند، گوشی تاشو و 5G -جدیدترین موبایل‌های خود- را به همراه داشته اما از آن‌ها به صورت عمومی رونمایی نکرده است.

نسخه‌ی تاشو تنها به افرادی خاص پشت درهای بسته نشان داده شد اما نسخه‌ی 5G پنهان نشده بود و به این خاطر که درون یک محفظه‌ی شیشه‌ای قرار داشت کسی متوجه حضور آن در مراسم CES نشد.

گوشی تاشو

این گوشی تنها یک نمونه‌ی آزمایشی به شمار می‌رفت اما مشخص بود که می‌توان از استفاده کرد چرا که در حالت دمو قرار گرفته بود. البته از آنجایی که ارتباطات 5G اواخر سال میلادی جاری به لاس وگاس خواهند رسید، بعید به نظر می‌رسد که این گوشی به اینترنت 5G متصل بوده باشد.

دستگاه نمایش داده شده در CES احتمالا همان دستگاهی باشد که ماه گذشته در کره‌ی جنوبی به نمایش درآمده بود.

گوشی تاشو
در انتهای دیوار می‌توان محل قرار گیری نسخه‌ی 5G گوشی سامسونگ را مشاهده کرد.

سامسونگ به طور رسمی قصد دارد از پرچمداران بعدی خود تا اوایل اسفند ماه رونمایی کند. طبق شنیده‌های جدید به نظر می‌رسد که این اتفاق یک هفته زودتر از مراسم MWC که در بارسلونا برگزار می‌شود رخ دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی