ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

زوتاک از دو کامپیوتر گیمینگ با کارت گرافیک RTX رونمایی کرد

شرکت زوتاک تولیدکننده کامپیوتر و لوازم جانبی گیمینگ، به تازگی از در نمایشگاه CES از دو محصول جدید رونمایی کرده که اندکی با رایانه باریک قبلی این شرکت متفاوت هستند. [digipullqoute place="right"]مِک مینی در رنگ ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

شرکت زوتاک تولیدکننده کامپیوتر و لوازم جانبی گیمینگ، به تازگی از در نمایشگاه CES از دو محصول جدید رونمایی کرده که اندکی با رایانه باریک قبلی این شرکت متفاوت هستند.

مِک مینی در رنگ های متنوع عرضه خواهد شد

Mek Mini کامپیوتر کوچک زوتاک است که با 26 سانتیمتر ارتفاع، کیس کوچکی محسوب می شود اما در دل خود یک پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i7 - 8700 داشته و به کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 2070 با حافظه اختصاصی 8 گیگابایتی مجهز شده است. این محصول همچنین از ماژول رم 16 گیگابایتی DDR4 با فرکانس 2666 مگاهرتز برخوردار بوده و برای ذخیره سازی اطلاعات و نصب بازی ها نیز 240 گیگابایت حافظه SSD و یک هارد دیسک 2 ترابایتی  را در اختیار کاربر قرار می دهد.

زوتاک مِک مینی به همراه یک موس گیمینگ و کیبورد مکانیکی و با قیمت 1500 دلار به مشتریان عرضه خواهد شد و در کنار نورپردازی RGB، احتمالاً در رنگ های سبز، قرمز، سفید و کروم نیز قابل سفارش خواهد بود.

زوتاک

محصول دیگر شرکت زوتاک مِک اولترا نام دارد که یک کیس گیمینگ 56 سانتیمتری (ارتفاع) است و امکان سفارش پردازنده های اینتل Core i9 - 7900X یا Core i7 - 8700K برای آن وجود خواهد داشت.

کارت گرافیک به کار رفته در مدل اولترا نیز RTX 2080 Ti با حافظه 11 گیگابایتی بوده که در کنار 32 گیگابایت رم DDR4 فرکانس 3200، توان پردازش تمام بازی های روز دنیا را با تنظیمات سطح بالا خواهد داشت.

مِک اولترا همچنین 500 گیگابایت حافظه SSD و 4 ترابایت حافظه HDD داشته و با یک خنک کننده 240 میلیمتری مجهز به رادیاتور و منبع داخلی، 1900 دلار برای خریدار هزینه برمی دارد.

زوتاک

گفتنی است برای علاقه مندان به محصول قبلی زوتاک که یک کیس باریک و کشیده بود، مدل Mek 1 نیز در نظر گرفته شده که با کارت گرافیک های سری RTX و قیمت پایه 1899 دلار از دو ماه آینده عرضه خواهد شد.

زوتاک
مِک اولترا (سمت راست) و مِک مینی (سمت چپ)
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Tiger
    Tiger | ۲۲ دی ۱۳۹۷

    خدایا،ینی میرسه اونروزی که به چشم ببینیم همه چی برگشته به روز اول؟ خدایا،عمر من و همسن و سال های من قد میده که یکبار دیگه برگردیم به وقتیکه دلار دیگه حداکثر هزار تومن بود؟ میشه خدایا؟ ???

مطالب پیشنهادی