ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید Sekiro: Shadows Die Twice سیستم مخفی کاری بازی را به تصویر می‌کشد [تماشا کنید]

ساعاتی پیش سایت گیم‌اینفورمر ویدیویی از محیط Hirata Estates بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر کرد. طی این ویدیو ۲ دقیقه‌ای، شاهد به تصویر کشیده شدن این محیط، برخی از المان‌های مخفی کاری بازی و ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

ساعاتی پیش سایت گیم‌اینفورمر ویدیویی از محیط Hirata Estates بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر کرد.

طی این ویدیو ۲ دقیقه‌ای، شاهد به تصویر کشیده شدن این محیط، برخی از المان‌های مخفی کاری بازی و سیستم مبارزات این عنوان هستیم. مانند تمام مناطق مختلف Sekiro: Shadows Die Twice محیط Hirata Estates هم شامل باس فایت مختص به خود می‌شود که البته این باس فایت را در ویدیو زیر نمی‌بینیم.

دیگر نکته جالب در رابطه با این تریلر به سرعت بالای گیم‌پلی Sekiro: Shadows Die Twice نسبت دیگر عناوین شاخص فرام‌سافت‌ور یعنی سری دارک سولز و بازی بلادبورن برمی‌گردد. شخصیت اصلی بازی با استفاده از مهارت پارکور خود به راحتی بین ساختمان‌های مختلف جابجا می‌شود و در این راه از طناب مخصوص خود برای آویزان شدن از درخت‌ها و دیگر اجسام نیز کمک می‌گیرد.

به طور کلی، به نظر می‌رسد که مخفی کاری بخش مهمی از گیم‌پلی Sekiro: Shadows Die Twice را تشکیل خواهد داد و بخش زیادی از زمان شما در این بازی به کشتن بی سر و صدای دشمنانتان خواهد گذاشت. در ضمن و با وجود آن‌ که در این ویدیو بعضی از دشمنان تنها با یک ضربه از بین می‌روند، سازندگان بازی قول داده‌اند که مانند دیگر بازی‌های این استودیو با گیم‌پلی سخت و چالشی برانگیزی در این عنوان طرف می‌شویم که در بسیاری از جهات مستقل و نوآورانه‌ای خواهد بود.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ ۲ فروردین سال آینده برای پی سی، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۳ دی ۱۳۹۷

    Oof eyval

مطالب پیشنهادی