ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 10 لایت احتمالاً نام دیگری خواهد داشت؛ گلکسی S10E

تا به حال شایعات زیادی درباره‌ی پرچمداران بعدی سامسونگ منتشر شده و کارشناسان باور دارند تولید کننده‌ی معروف کره‌ای قصد دارد گلکسی اس 10 را در پنج نسخه‌ی مختلف عرضه کند. در میان این ۵ ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

تا به حال شایعات زیادی درباره‌ی پرچمداران بعدی سامسونگ منتشر شده و کارشناسان باور دارند تولید کننده‌ی معروف کره‌ای قصد دارد گلکسی اس 10 را در پنج نسخه‌ی مختلف عرضه کند. در میان این ۵ مدل نام گلکسی اس 10 لایت بارها به چشم خورده اما اکنون یکی از افشارگران معتبر یعنی ایوان بلس مدعی شده که این گوشی نام دیگری دارد و گلکسی S10E لقب خواهد گرفت.

بر اساس شایعات منتشر شده گلکسی S10E اولین پرچمدار پس از گلکسی اس 7خواهد بود که به یک صفحه نمایش تخت مجهز خواهد شد. این سیاست و انتخاب گزینه‌ای تخت برای یکی از پرچمداران بعدی سامسونگ موجب می شود که هزینه‌ی تولید آن به شدت کاهش پیدا کند و احتمالاً گلکسی S10E قیمت بسیار کمتری نسبت به دیگر گوشی‌های این سری خواهد داشت.

در واقع به نظر می‌رسد این کمپانی کر‌ه‌ای قصد دارد سیاست اپل در عرضه گوشی‌ ارزانتر میان پرچمدارانش را تکرار کند چرا که تا به حال کاربران از آیفون XR این کمپانی استقبال مطلوبی به عمل آورده‌اند و فروش خوبی را برای این تلفن هوشمند ۷۰۰ دلاری رقم زده‌اند.

چندی پیش بنچمارکی از این پرچمدار ازرانتر منتشر شده بود که نشان می‌داد اگزینوس 9820، چیست آن خواهد بود. البته این احتمال وجود دارد که سامسونگ طبق سنت قبلی خود برای عرضه‌ی این تلفن های هوشمند در بازار آمریکا و کره‌ی جنوبی از چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 855 استفاده کند.

از نظر امتیاز بنچمارک گلکسی اس ۱۰ لایت علی رغم بهره مند بودن از چیپست ۷ نانومتری اسنپدراگون 855 در میان پرچمدارهای برتر جای نمی گیرد که دلیل آن را می توان رم ۶ گیگابایتی و نهایی نبودن فرایند تولید آن عنوان کرد.  از دیگر مشخصات این موبایل می‌توان به نمایشگر ۵.۸ اینچی، باتری ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین دو گانه اصلی اشاره کرد.

سامسونگ به طور رسمی قصد دارد از پرچمداران بعدی خود تا اوایل اسفند ماه رونمایی کند. طبق شنیده‌های جدید به نظر می‌رسد که این اتفاق یک هفته زودتر از مراسم MWC که در بارسلونا برگزار می‌شود رخ دهد.

 

تماشا کنید: مقایسه قاب گلکسی اس ۱۰ پلاس با سه پرچمدار دیگر

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی