ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سمفونی آرامش؛ بهترین بازی‌های ریتمیک و موزیکال موبایل [قسمت دوم]

آرامش تنها به معنی سکوت و سکون نبوده و رسیدن به این احساس نیازمند «راحتی خیال» است. هدفی که برای یافتنش راه‌های زیادی وجود دارد. از سپردن خود به طبیعت بگیرید تا توجه بیشتر به ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

آرامش تنها به معنی سکوت و سکون نبوده و رسیدن به این احساس نیازمند «راحتی خیال» است. هدفی که برای یافتنش راه‌های زیادی وجود دارد. از سپردن خود به طبیعت بگیرید تا توجه بیشتر به سرگرمی‌های شخصی. شاید در این بین یک مسیر را بتوان محبوب‌تر از بقیه قلمداد کرد؛ موسیقی.

زمانی که در اوج فشار زندگی روزمره خود هستید، با گوش دادن به قطعه‌های مورد علاقه‌تان می‌توانید به دنیای آرامش قدم بگذارید. اما بیایید کمی پا را فراتر بگذاریم. ما که برای ایجاد حباب آرامش پیرامون خود تلاش کردیم، چرا گستره آن را افزایش ندهیم؟

تصور کنید موزیک گوش نوازی را در بطن یک بازی ویدیویی بشنوید تا در کنار المان‌های گیرا، آدرنالین خون‌تان مسیری سینوسی را طی نماید. در مطلب پیش رو سعی داریم با معرفی چند بازی موسیقی و موزیکال روی اسمارت فون‌ها، به این لحظه زیبایی رنگ و بویی حقیقی ببخشیم، آثاری که از موسیقی به نام اصلی‌ترین عنصر خود یاد کرده‌اند.

Cytus 2

  • بازی آفلاین است

سایتوس در قسمت دوم همان راه برادر بزرگترش را ادامه داده است. در محیط نت‌هایی ظاهر می‌شوند و همان لحظه که خط سفید رنگ صفحه روی آن‌ها قرار گرفت، باید واکنش نشان دهید. حالا این واکنش‌‌ می‌توانند کلیک روی هر دایره، نگه‌داشتن آن ها یا کشیدن به جهت های مناسب باشد. بستگی به نوع خود نت دارد. البته نسبت به سایتوس 1 تنها ایرادی که می‌توان از بازی گرفت کمبود آهنگ‌های آرام است و اگر خیلی حوصله موسیقی‌های پر زد و خورد ندارید، سایتوس 2 با تمام شایستگی‌هایش شاید گزینه مناسبی نباشد.

Cytus II

Cytus II

سازنده: Rayark قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1700 / 1270 مگابایت زبان:

Dancing Line

  • بازی آفلاین است

دنسینگ لاین (Dancing Line) یکی از بهترین تجربه‌های پارادوکس‌گونه را به تصویر می‌کشد؛ ترکیب آهنگ‌های آرامش‌بخش و موانع چالش‌برانگیز آن‌قدر خوب از آب درآمده که نمی‌دانید حواس‌تان را پرت طراحی محیط و موسیقی پس زمینه کنید یا با حواس جمعی بیشتر مراقب باشید تا نبازید. در هر دو حالت، بازی تبدیل به یکی از فراموش‌نشدنی‌ترین تجربه‌هایتان خواهد شد. در اینجا هر مرحله شخصیت اصلی مسیری را طی می‌کند و هر وقت که به یک مانعی رسید کافیست روی صفحه ضربه بزنید تا راهش را عوض کند.

Dancing Line

Dancing Line

سازنده: Cheetah Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 221.5 / 87.8 مگابایت زبان:

سه‌تاره!

  • بازی آفلاین است

بعد از تجربه یکی از بازی‌های موزیکال معروف، تا حالا شده از خودتان بپرسید ترکیب این سبک با موسیقی‌های ایرانی چه نتیجه‌ای دارد؟ سه‌تاره! پاسخی نصف و نیمه به این سوال است. عنوانی که پتانسیل‌های زیادی داشت اما متاسفانه رها شد. البته در همین نسخه هم بازی به قدری جذابیت‌ دارد تا با تمام مشکلاتش بازیکن‌ها سرگرم شوند؛ مگر می‌شود از نواختن قطعه‌هایی مثل مرغ سحر گذشت؟ در سه‌تاره! و مشابه Piano Tiles، نت‌ها از بالا به پایین می‌آیند و با ضربه زدن به آن‌ها، موسیقی نواخته خواهد شد.

سه‌تاره!

سه‌تاره!

سازنده: گروه فیروزه قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 44.6 مگابایت زبان:

ELOH

  • بازی آفلاین است

ELOH بازی فوق‌العاده‌ای است، اگر فقط درست تجربه‌اش کنید. گیم پلی بازی برمبنای قانون بازتاب بوده و هر مرحله باید صداهایی که تولید می‌شوند را به دایره‌های رنگی مشخص شده برسانید. برای این کار کافیست بعد از کلیک روی بلندگوها و تولید صدا، در مسیر نت‌ها شخصیت‌های بازی را قرار بدهید تا در نهایت صدا با برخورد به آن‌ها به دایره‌ها برسد. اگر می‌خواهید بدانید ترکیب موسیقی با معماها چه طعمی دارد، ELOH را از دست ندهید.

ELOH

ELOH

سازنده: Broken Rules قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 218 / 188.06 مگابایت زبان:

Lanota

  • بازی آفلاین است

هسته اصلی گیم‌پلی Lanota یادآور معروف‌ترین موزیکال‌های گوشی است، با این حال سازنده با تغییراتی توانسته خودش را به عنوان یکی از بهترین‌های سبک ریتمیک ثابت کند. در اینجا نیز باید پیش از فرود اجسام، آن‌ها را لمس کنید تا موسیقی نواخته شود. اما با این تفاوت که دوربین ثابت نبوده و هر از چندگاهی تغییر می‌کند. اوج هیجان این بخش را هم زمانی خواهید دید که ناگهان دایره 180 می‌چرخد. اگر به دنبال یک تجربه شبیه به سایتوس اما با آهنگ‌های آرام‌تر هستید، Lanota همان چیزی است که باید به سراغش بروید.

Lanota

Lanota

سازنده: Noxy Games قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 877.6 / 665 مگابایت زبان:

Music Racer

بازی موسیقی اندروید

  • بازی آفلاین است

چیزی که موزیک ریسر (Music Racer) را به اثری دوست‌داشتنی تبدیل کرده، قابلیت انتخاب آهنگ‌هایش است. بازی از دیدگاه گیم‌پلی حرف جدیدی برای گفتن ندارد و مشابه بقیه آرکیدهای ریسینگی در این عنوان هم ماشین خودش حرکت کرده و بازیکن باید با تغییر جهت به سمت چپ یا راست مانع برخورد آن به موانع بشود. اما نکته اینجاست موسیقی که در محیط پخش می‌شود را خودتان می‌توانید انتخاب کنید و از طرفی بسته به ریتم موسیقی نیز گاهی اوقات محیط تغییراتی می‌کند.

Music Racer

Music Racer

سازنده: AbstractArt قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 67.43 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohy
    Mohy | ۲۳ دی ۱۳۹۷

    عالی بود

مطالب پیشنهادی