ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اکسپریا XZ4
تکنولوژی

سونی با طراحی و قابلیت‌های جدید به دنبال حضور قدرتمند در MWC 2019

کمپانی سونی با تغییر تیم مدیریتی خود را برای شروع دوران جدیدی از توسعه موبایل آماده می کند و حالا یکی از مدیران این شرکت به برخی ویژگی های پرچمدار آتی و زمان معرفی آن ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۷

کمپانی سونی با تغییر تیم مدیریتی خود را برای شروع دوران جدیدی از توسعه موبایل آماده می کند و حالا یکی از مدیران این شرکت به برخی ویژگی های پرچمدار آتی و زمان معرفی آن اشاره کرده است.

۲۰۱۸ سال چندان خوبی برای سونی موبایل نبود و در این سال ژاپنی ها با کاهش فروش گوشی و جابجایی های گسترده در سطح مدیران مواجه شدند. بسیاری از کاربران این شرکت نگرانند که کمپانی محبوبشان به سرنوشت نوکیا و HTC دچار شود اما «دان مِسا»، معاون این کمپانی در حاشیه CES به نکات مهمی در مورد گوشی های بعدی اشاره کرده که از تلاش برای بازسازی این برند خبر می دهد.اکسپریا XZ4ظاهرا تعیین رهبر جدید برای این بخش از کمپانی سونی با تغییر استراتژی نیز همراه بوده و نخستین مرحله از آن با معرفی موبایلی جدید در MWC همراه می شود که به گفته دان مسا مسیر پیش روی سونی موبایل را مشخص خواهد کرد.

مسا افزود که هدف این شرکت ارائه تجربه کاربری بهتر در دوربین موبایل است اما به جزییات بیشتر اشاره نکرد. این مساله با شایعات موجود پیرامون پیاده سازی دوربین سه گانه در اکسپریا XZ4 مطابقت دارد. علاوه بر این انتخاب Shigeki Ishizuka، از مسئولان موفق بخش دوربین به عنوان سرپرست واحد توسعه نیز مهر تاییدی بر این مساله می زند.

البته خبرهای بدی برای عاشقان موبایل های کامپکت نیز در راه است چرا که مسا علی رغم اشاره به اینکه همیشه فضا برای ارائه موبایل در سایزهای مختلف وجود، تاکید کرد که کاربران به نمایشگرهای بزرگتر علاقه دارند و ظاهرا امسال خبری از نسخه کامپکت نخواهد بود.

در پایان باید اشاره کنیم که علی رغم افزایش محبوبیت موبایل های گیمینگ ظاهرا خبری از موبایل نسخه پلی استیشن در کار نخواهد بود. همچنین به نظر می رسد ژاپنی ها عجله چندانی برای ورود به حوزه 5G ندارند و این در حالی است که سامسونگ نسخه اولیه گلکسی 5G را در CES 2019 به نمایش گذاشته بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • 1alirezavi
    1alirezavi | ۲۳ دی ۱۳۹۷

    بنظر من سونی گوشیاش فوق العاده هستن و با کیفیت، دقیقا همون چیزی که از یه ژاپنی انتظار داریم،بخام مثال بزنم تویوتا راو4 با سانتافه تقریبا یه قیمته ولی راو4 آپشنش کمتره ولی درعوض راو4 به شما 20 سال رانندگی و سواری لذت بخش میده چیزی کع سانتافه نداره، سونی شاید نسبت به بقیه گوشیا یه خورده ویژگیاش کمتر باشه ولی ضمانت اینو میده که تا 10 سال راحت کار کنی باهاش

    • paayaam
      paayaam | ۲۳ دی ۱۳۹۷

      از نظر کارکرد موافقم کیفیت خیلی بالایی داره اما طراحی به روز نههههه

  • morteza asadi
    morteza asadi | ۲۲ دی ۱۳۹۷

    بنظرم اگه طراحی گوشی امسالش شکلی باشه ، از نظر طراحی گوشی های کمپانی های دیگ برنده ترن و بیشتر شبیه نوکیاس

مطالب پیشنهادی