ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ترکیب آیفون‌های سال ۲۰۱۹ چگونه خواهد بود؟

اپل در سال ۲۰۱۹ سه گوشی هوشمند جدید روانه‌ی بازار خواهد کرد تا جایگزینی برای گوشی‌های پرچمدار کنونی خود یعنی آیفون XS مکس، XS و XR باشند. از طرفی می‌دانیم که احتمالا آیفون XI مکس ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۲ دی ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

اپل در سال ۲۰۱۹ سه گوشی هوشمند جدید روانه‌ی بازار خواهد کرد تا جایگزینی برای گوشی‌های پرچمدار کنونی خود یعنی آیفون XS مکس، XS و XR باشند. از طرفی می‌دانیم که احتمالا آیفون XI مکس -پرچمدار پیش روی اپل- دارای سه دوربین پشتی خواهد بود در حالی که دو مدل دیگر از دوربین دوگانه بهره‌مند خواهند شد.

هنوز صحبتی از جزئیات موجود در گوشی‌های جدید اپل در میان نیست، اما پیش از این با تصاویر لو رفته‌ای از آیفون بعدی مواجه شده بودیم و رندر‌ها آیفون را با دوربین سه گانه نشان می‌دادند.

از شایعات اینطور به نظر می‌رسد که این لنز فوق عریض خواهد بود تا بتواند گستره‌ی دیدی مثل دوربین‌های ورزشی Go Pro به ارمغان بیاورد.

رندری از Digit.in که پیشتر از آیفون XI مکس با دوربین سه گانه پرده برداری کرده بود

تعداد کمی از شرکت‌های تولید کننده‌ی موبایل در حال حاضر به ارائه‌ی گوشی‌ها با لنز فوق عریض می‌پردازند؛ از این بین می‌توان به LG V40 و هواوی میت 20 پرو اشاره کرد. البته کیفیت تصاویر ثبت شده‌ی گوشی‌ها با لنز فوق عریض کنونی آنطور که انتظار می‌رفت مطلوب نبوده. حالا انتظار می‌رود که غول آمریکایی با بهینه سازی این موضوع، کیفیت بسیار خوبی را برای لنز فوق عریض خود ایجاد کند.

اپل همچنین به دنبال حذف نمایشگر LCD و استفاده از نمایشگر‌های OLED است. این نمایشگر‌ها احتمالا دارای کنتراست بالا و رنگ‌های بهتری خواهند بود. در حال حاضر آیفون XS و XS مکس از نمایشگر OLED بهره می‌برند و آیفون XR دارای LCD است.

براساس آخرین گزارشات وال استریت ژورنال در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از شایعات و جزئیاتی که تا به امروز از گوشی‌های سال ۲۰۱۹ اپل می‌دانیم را مشاهده نمایید:

  • آیفون XI مکس: برخورداری از نمایشگر OLED، دارای دوربین سه گانه
  • آیفون XI: برخورداری از نمایشگر OLED، دارای دوربین دو گانه
  • آیفون XR سال ۲۰۱۹: برخورداری از نمایشگر OLED، دارای دوربین دوگانه

با توجه به شرایط کنونی، به نظر می‌رسد که اپل تغییرات چشمگیر عجیبی را متوجه پرچمداران جدید خود نخواهد کرد. البته هنوز هیچکدام از این گوشی‌ها نهایی نشده‌اند و احتمال ایجاد هرگونه تغییر در آن‌ها وجود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی