ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرداخت نشدن حقوق، کارکنان دولت آمریکا را روانه وبسایت های جمع سپاری کرد

تعطیلی دولت مرکزی آمریکا حالا وارد ۲۱امین روز خود شده و جمعیت انبوه کارکنان دولت این کشور مدت هاست که حقوقی دریافت نکرده اند. در این میان اما برخی دست به دامن تکنولوژی شده اند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

تعطیلی دولت مرکزی آمریکا حالا وارد ۲۱امین روز خود شده و جمعیت انبوه کارکنان دولت این کشور مدت هاست که حقوقی دریافت نکرده اند. در این میان اما برخی دست به دامن تکنولوژی شده اند و برای نمونه با هشتگ ShutdownStories تصاویری از باقیمانده حساب های بانکی خود را روی توییتر پست می کنند و برخی دیگر نیز به وبسایت جمع سپاری GoFundMe متوسل شده اند تا بلکه راهی برای تامین مخارج خود بیابند.

براساس اعلام مدیران این وبسایت، کارکنان دولت مرکزی آمریکا تقریبا ۱۰۰۰ صفحه جدید را در GoFundMe ایجاد کرده اند تا از مردم برای دریافت پول درخواست کمک کنند. آنها کمپین هایی را برای جمع آوری پول راه اندازی کرده اند که از چندصد دلار تا هزاران دلار را شامل می شود و محل صرف آن پول نیز از پرداخت هزینه های آب و برق گرفته تا خرید خوار و بار را در بر می گیرد.

تاکنون از محل این کمپین ها ۱۵۰ هزار دلار جمع آوری شده است

در اینجا توضیحات مربوط به یکی از این صفحات را میخوانید که مادری از فلوریسانت میسوری آن را نوشته:

من مادری مجرد هستم و یک فرزند ۶ ساله دارم که برای تامین مخارجش به من وابسته است. تنها درآمد من به عنوان یک فرد باسابقه و کارمند دولت مدتی است که به خاطر تعطیلی دولت قطع شده. تلاش کردم از راه های دیگری مخارجم را تامین کنم اما آنها برای پرداخت هزینه ها و تامین نیازهای فرزندم کافی نبودند. مطئمن نیستم چه زمانی به سر کار بر می گردم و به همین خاطر از شما درخواست میکنم هر مقدار که درتوانتان هست به من کمک کنید. یک مادر نیازمند.

گفتنی است تعطیلی دولت از ماه پیش آغاز شده و علت هم این بوده که مجلس و سنای آمریکا نتوانستند برسر تامین بودجه ۵ میلیارد دلاری ساخت دیوار مرزی که دونالد ترامپ پیشنهادش را داده بود با یکدیگر به توافق برسند.. بعد از این اتفاق ترامپ اعلام کرد که سازمان های دولتی تا زمانی که بودجه این پروژه تامین نشود کار خود را آغاز نخواهند کرد و از آن زمان تاکنون حدود ۴۲۰ هزار کارمند دولت حقوق خود را دریافت نکرده اند.

با جستجوی عبارت Government Shutdown در وبسایت GoFundMe با بیش از ۱۶۵۰ نتیجه روبرو می شوید و جالب آنکه تاکنون از محل این کمپین ها مبلغی در حدود ۱۵۰ هزار دلار جمع آوری شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۳ دی ۱۳۹۷

    ترامپ باید محکم جلوی این دموکتراتهای احمق مماشاتگر وایسه. کوتاه بیاد اونا سوار میشن. خاک برسر این دموکراتهای ابله

  • Babak bateni manesh
    Babak bateni manesh | ۲۲ دی ۱۳۹۷

    این همه میگفتین این بشر عاقله همین بود؟
    حالا اگه تو ایران این اتفاق افتاده بود چی میشد!!

مطالب پیشنهادی