ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

خودروسازان از معترضان دلجویی کردند

بعد از اینکه قیمت دلار افزایش یافت و به دنبال آن قیمت‌ خودروها گران شد، پیش فروش خودروسازان با توجه به حاشیه سودی که برای متقاضیان در بازار ایجاد می‌ کرد، از استقبال باور نکردنی ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۲

بعد از اینکه قیمت دلار افزایش یافت و به دنبال آن قیمت‌ خودروها گران شد، پیش فروش خودروسازان با توجه به حاشیه سودی که برای متقاضیان در بازار ایجاد می‌ کرد، از استقبال باور نکردنی برخوردار شده است، بنابراین در هر دوره ‌ای که تعدادی خودرو از سوی خودروسازان برای پیش فروش عرضه می‌ شد، بسیاری از متقاضیان از بازار پیش فروش خودرو دست خالی باز می‌ گشتند.
همزمان با روز سوم نمایشگاه خودرو تهران شاهد حضور تعدادی از خریداران معترض محصولات ایران خودرو و سایپا در این نمایشگاه بودیم.

مشتریان نسبت به عملکرد شرکت‌ های خودروسازی ایران خودرو و سایپا معترض بوده و بدقولی آن‌ ها در تحویل خودرو را عدم رعایت حقوق مصرف ‌کنندگان می‌ دانند. از طرفی مردم بر این باورند که این شرکت‌ ها تخلفاتی در نحوه اجرای مفاد قرارداد انجام داده و نسبت به شکایتی که انجام می‌ شود، پاسخگو نیستند.
براساس این گزارش، دو شرکت ایران خودرو و سایپا با استقرار واحد ارتباط با مشتریان (CRM) خود در این نمایشگاه از معترضان پذیرایی کردند.
این اقدام خودروسازان داخلی موجب شد تا مردم معترض نسبت به دلایل اعتراض خود با کارمندان هر یک از این دو خودروسازی به گفت و گو بنشینند و این موضوع با لبخند رضایت مشتریان همراه بود.

خودروسازان

اقدام دو خودروسازی کشور برای ایجاد شرایطی که مردم سخنان خود و اعتراض خود را بیان کنند و در ادامه مشکلات آنان را با گوش جان پذیرا باشند گامی کوچک در راستای مشتری مداری است.
امید است خودروسازان داخلی با برطرف شدن برخی مشکلات این روزهای صنعت خودروسازی کشور نسبت به تعهدات عقب افتاده خود اقدام کنند و لبخند رضایت را بر لبان مشتریان خود نشانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی