ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت جدید محصولات پارس خودرو اعلام شد + جدول

صنعت خودروی ایران، این روزها به قصه پردردی تبدیل شده که تولیدکنندگان و مصرف کنندگان هیچ کدام از قیمت ها راضی نیستند. تولیدکنندگان از افزایش هزینه‌ های تولید و مصرف کنندگان از قیمت سرسام ‌آور ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۲

صنعت خودروی ایران، این روزها به قصه پردردی تبدیل شده که تولیدکنندگان و مصرف کنندگان هیچ کدام از قیمت ها راضی نیستند. تولیدکنندگان از افزایش هزینه‌ های تولید و مصرف کنندگان از قیمت سرسام ‌آور و کیفیت پایین محصولات گله ‌مند هستند.
در این آشفته بازاری که دولت مردان و صاحبان این صنعت در یک دهه اخیر در صنعت خودروسازی به وجود آورده‌ اند روز ‌به ‌روز کیفیت کاهش و هزینه ‌های تولید افزایش یافته و به گفته خودشان زیان انباشته شرکت‌ های خودروسازی نیز بالا رفته است.
افزایش قیمت خودرو یکی از خواسته‌ های اصلی این روزهای خودروسازان داخلی است. خودروسازان معتقدند اگر قیمت‌ خودروها افزایش نیابد، به زودی روند تولید خودروهای داخلی متوقف خواهد شد و تعداد زیادی از کارگران بیکار خواهند شد.
در ماه ‌های گذشته به دلیل نوسان نرخ ارز و افزایش فشارهای تحریمی، بسیاری از خودروسازان داخلی برای تامین قطعه‌ های محصولات خود با مشکل‌ های زیادی مواجه شدند. برای مثال تولید خودروهای رنو به دلیل خروج شرکت خودروسازی رنو از ایران تا حدودی متوقف شد و بسیاری از مشتریان تا این لحظه موفق به دریافت خودروهای خود نشدند.
در چند ماه اخیر نیز با افزایش اختلاف قیمت کارخانه ای و بازار خودروهای داخلی زمینه رانت و فساد نیز مهیا شده بود.
براساس اطلاعات دریافتی از شرکت سایپا،  جدیدترین قیمت محصولات پارس خودرو دقایقی قبل اعلام گردید. علاوه بر اعلام قیمت محصولات پارس خودرو ، به دنبال صدور مجوز افزایش قیمت انواع خودروها توسط دولت، لیست جدید قیمت محصولات سایپا نیز اعلام شد. بر اساس این لیست افزایش قیمت ها در محصولات سایپا از 30 تا 87 درصد تعیین شده است.
در ادامه جزئیات تغییرات قیمتی انواع محصولات سایپا را مشاهده می کنید:قیمت محصولات پارس خودرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • arian2018
    arian2018 | ۲۲ دی ۱۳۹۷

    خدا ازتان نگذره. مردم را بدبخت کردین . خودرو هم به لیست ارزوهای جوونهای ایرانی اضافه شد

مطالب پیشنهادی