ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

https://digiato.com/article/2019/01/04/%d8%a2%d8%ab%d8%a7%d8%b1-%d8%ac%d9%86%da%af-%d8%aa%d8%ac%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%ad%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%da%86%db%8c%d9%86/
تکنولوژی

تخفیف قابل توجه برای آیفون در پی کاهش میزان فروش در چین

اپل چند روز قبل فروش کمتر از حد انتظار آیفون در چین را تایید کرد که به کاهش درآمدهای آنها طی سه ماهه اخیر منجر شد. دلیل اصلی این مساله به قیمت بالای آیفون های ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

اپل چند روز قبل فروش کمتر از حد انتظار آیفون در چین را تایید کرد که به کاهش درآمدهای آنها طی سه ماهه اخیر منجر شد.

دلیل اصلی این مساله به قیمت بالای آیفون های ۲۰۱۹ در چین برمی گردد و حالا برخی خرده فروش های این کشور برای جلب خریداران ناچار به ارائه تخفیف های قابل توجه شده اند که شامل مدل هایی نظیر آیفون XR و XR می شود. این درحالی است که تنها چندین ماه از عرضه آیفون های ۲۰۱۹ به بازار می گذرد و قبلا کارشناسان فروش موفقی را برای مدل XR پیش بینی کرده بودند. 

«گروه سانینگ» که ۱۶۰۰ شعبه خرده فروشی دارد قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی آیفون XR را از ۱۰۳۶ دلار به ۸۵۸ کاهش داده که نشانگر تخفیف قابل توجه ۱۷۸ دلاری است. مدل های دیگر نیز از این تخفیف ها محروم نمانده اند و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آیفون XS Max به جای ۱۶۲۸ دلار با نرخ ۱۴۳۶ دلار عرضه می شود. فروشگاه معروف دیگری نیز ۱۰۳ دلار برای آیفون XR تخفیف در نظر گرفته است.

قیمت آیفون های ۲۰۱۹ در این کشور آسیایی نسبت به آمریکا به مراتب گرانتر است و حتی پس از اعمال این تخفیف ها نیز آیفون XS Max برای چینی ها گرانتر تمام می شود.

فروش آیفون در چین به خاطر قیمت بالا، تضعیف یوآن و نبرد تجاری با آمریکا تا حدی کاهش یافته که اپل هم ناچار به ارائه تخفیف شده و میزان آن برای مدل های سال گذشته تا XS Max بین ۵۹ تا ۶۶ دلار متغیر است.

ارائه تخفیف های قابل توجه از سوی فروشگاه های عمده نشانگر تلاش آنها برای تخلیه انبارها از موبایل های اپل است که با توجه به تلاش چینی ها برای حمایت از کمپانی های داخلی احتمالا با محصولات شرکت های دیگری نظیر هواوی، شیائومی و اوپو جایگزین می شوند.

bgr
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی