ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروشگاه آریو نماینده رسمی فروش بازی‌های کمپانی 1C در ایران شد

فروشگاه دیجیتالی آریو قراردادی را با کمپانی 1C امضا کرده که بر اساس آن تعداد زیادی از بازی‌های شناخته شده این شرکت به صورت قانونی در ایران منتشر شده‌اند. در همین راستا، در حال حاضر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ دی ۱۳۹۷ | ۲۰:۴۵

فروشگاه دیجیتالی آریو قراردادی را با کمپانی 1C امضا کرده که بر اساس آن تعداد زیادی از بازی‌های شناخته شده این شرکت به صورت قانونی در ایران منتشر شده‌اند.

در همین راستا، در حال حاضر می‌توانید بعضی از بازی‌های شناخته شده 1C مانند بازیMen of War را با قیمت ارزان‌تری نسبت به مارکت‌های بین المللی مانند استیم از آریو خریداری کنید. لازم به ذکر است تا کنون هیچ‌کدام از بازی‌های این کمپانی به طور رسمی در ایران منتشر نشده‌اند و جدا از دردسرهای خرید از مارکت‌های خارجی، معادل ریالی قیمت بازی‌ها هم چندان برای کاربران ایرانی به ‌صرفه نیست.

آریو

لازم به ذکر است که کمپانی 1C یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مستقل حوزه نرم‌افزار در روسیه به شمار می‌رود که بسیاری از بازی‌های ویدیویی تولید شده توسط آن از Men of War گرفته تا Necrovision مورد توجه منتقدان و کاربران این حوزه قرار گرفته‌اند.

اخیرا بازی‌های شناخته شده دیگری هم روی آریو منتشر شده‌اند که می‌توانید با سر زدن به بخش فروشگاه بازی این پلتفرم، اطلاعات جامع‌تری از آن‌ها کسب کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی