ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آغاز تولید شارژر بیسیم ایرپاور اپل پس از ۱۶ ماه

پد شارژر بیسیم ایرپاور یکی از پرحاشیه‌ترین محصولات اپل در چند سال اخیر به شمار می‌رود. کمپانی کوپرتینویی شهریورماه سال گذشته، از این گجت به همراه آیفون X و اپل واچ سری ۳ رونمایی کرد ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

پد شارژر بیسیم ایرپاور یکی از پرحاشیه‌ترین محصولات اپل در چند سال اخیر به شمار می‌رود. کمپانی کوپرتینویی شهریورماه سال گذشته، از این گجت به همراه آیفون X و اپل واچ سری ۳ رونمایی کرد و وعده داد آن را در سال ۲۰۱۸ میلادی روانه بازار می‌کند. حال پس از گذشت ۱۶ ماه، شایعاتی مبنی بر آغاز خط تولید این محصول شنیده می شود.

پیش از این گزارش شده بود مشکلات فنی پیش آمده در روند تولید این شارژها باعث شده عرضه‌‌ی این محصول به تعویق بیفتد. پس از آن کارشناسان مدعی شدند که ممکن است اپل پد شارژ ایرپاور را به همراه آیفون‌های ۲۰۱۸ عرضه خواهد کند.

جالب اینجاست که مراسم معرفی این گوشی‌ها به اتمام رسید و هیچ اشاره‌ای به ایرپاور نشد. حتی پس از مراسم گزارش شد که عرضه‌ی این محصول در واپسین دقایق لغو شده است چرا که در بسته‌بندی اولیه آیفون XS و XS Max، عکس‌های از این شارژر بیسیم موجود بوده است.

حال وب سایت هنگ کنگی ChargerLab، به نقل از تولید کننده‌ای به نام Luxshare Precision که وظیفه‌ تولید ایرپادها و کابل‌های USB-C اپل را بر عهده دارد، گزارش داده بالاخره خط تولید پد شارژ ایرپاور به راه افتاده است. بدین ترتیب به احتمال قوی این گجت در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه خواهد شد.

علاوه بر این همین رسانه، به منبع دیگری هم اشاره کرده و مدعی شده در آینده‌ای نزدیک بالاخره پد شارژر اپل عرضه خواهد شد. بر اساس ادعای این منبع خبری، کمپانی پگاترون هم ساخت قطعاتی از این پد شارژ را آغاز نموده و به نظر می‌رسد روند تولید این محصول اول بهمن ماه شروع شود.

علاوه بر این گزارش شده، اپل تصمیم گرفته در این تجهیز جانبی، سه لایه سیم پیچ جدا از هم تعبیه کند. بدین ترتیب به احتمال قوی کمپانی کوپرتینویی از پد شارژر اپل طی رویداد سالانه این شرکت در اسفندماه رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی