ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این ابزار آرایشی کرم های ضد پیری را روی پوستتان پرینت می کند

در جریان CES 2019 محصولات الکترونیکی متعددی به نمایش در آمدند که از خودرو و سرگرمی های خانگی گرفته تا صنعت آرایش را که در وبسایت های مختلف کمتر به آن پرداخته شد، شامل می ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

در جریان CES 2019 محصولات الکترونیکی متعددی به نمایش در آمدند که از خودرو و سرگرمی های خانگی گرفته تا صنعت آرایش را که در وبسایت های مختلف کمتر به آن پرداخته شد، شامل می گردید. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با محصولی آشنا کنیم که برای مقابله با پیری طراحی شده و در لاس وگاس معرفی شد. این محصول آرایشی که Opté نام دارد از جانب شرکتی به نام Proctor & Gamble معرفی شد؛ ابزاری که کرم های ضد پیری را روی پوست شما پرینت می کند و می توان آن را نمونه واقعی ابزارهای فتوشاپی برای بهبود کیفیت پوست خواند.

طرز کار Opté هم به این صورت است که هیپرپیگمانتاسیون (یا لکه های پوستی ناشی از پیری) را از طریق ابزاری هم اندازه با یک شیور برقی شناسایی می کند. در ادامه این ابزار با کمک نورهای LED کنترلست موجود در ملانین یا لکه های قهوه ای پوست را به حداکثر می رساند تا تشخیص شان راحت تر  انجام بگیرد و سپس با کمک دوربین هایی که درونش کار گذاشته شده بیشتر از ۲۰۰ عکس در ثانیه از پوست شما می گیرد. در مرحله بعدی عکس ها برای یک میکروپردازنده ارسال می شوند که با تحلیل ۷۰ هزار خط کد، ابعاد، شکل و شدت هر لکه را مشخص میکند.

بعد از تصویری برداری و تحلیل پوست، پرینتر کوچک نصب شده داخل دستگاه با ۱۲۰ نازل (که هر کدامشان نازک تر از یک تار مو هستند) نوعی سرم با فورمولاسیون خاص را که مناسب پوست فرد است مستقیم روی ناحیه مورد نظر می ریزد.

براساس اعلام Proctor & Gamble پرینترهای داخلی جوهرافشان این دستگاه میتوانند هر رنگ پوستی را تولید کنند که البته در وهله نخست کارتریج های آن برای پوست های روشن، متوسط و تیره عرضه می شوند.

اگر شما هم برای پوشاندن لکه های پوستی خود از کرم های آرایشی استفاده می کنید، می توانید امیدوار باشید که با این دستگاه به شکلی حرفه ای تر معایب سطح پوست خود را بپوشانید. قیمت این ابزار هنوز مشخص نشده اما شرکت سازنده اعلام کرده که آن را اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی