ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نگاهی به قیمت خودرو های داخلی و وارداتی در بازار خودرو تهران

به دنبال افزایش قیمت انواع محصولات ایران خودرو بازار تاکنون واکنش منفی نسبت به این موضوع از خود نشان داده است به نحوی که فعالان بازار معتقدند اثرات این افزایش قیمت را باید در اوایل ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵

به دنبال افزایش قیمت انواع محصولات ایران خودرو بازار تاکنون واکنش منفی نسبت به این موضوع از خود نشان داده است به نحوی که فعالان بازار معتقدند اثرات این افزایش قیمت را باید در اوایل هفته آینده در بازار مشاهده کرد.
رصد بازار خودرو حاکى از آن است که هنوز قیمت خودرو بالا و رکود حکم فرماست. فروشنده قصد کاهش قیمت ندارد و مشترى هم توان خرید‌ خودرو‌ساز هم با تعیین تکلیف برای دولت منتظر مانده‌‌ تا حمایت لفظى دولت در عمل اجرا شود.
گزارش امروز بازار خودرو از کاهش یک میلیون تومانی قیمت دنا و کاهش دو میلیون تومانی قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای حکایت دارد.
قیمت دنا پلاس با افت قیمت نسبت به روز گذشته مواجه شده و با قیمتی حدود ۹۹ میلیون تومان معامله می شود. قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک نسبت به روز گذشته ارزان تر شده و با کاهش نسبی به بهای معامله ای ۱۰۶ میلیون تومان رسیده است.
دانگ فنگ H30 کراس که روز گذشته با قیمتی حدود ۹۲ میلیون تومان به فروش رسیده بود، امروز با قیمتی حدود ۸۹ میلیون تومان معامله شده است.
در معاملات امروز، خودروهای داخلی و وارداتی تغییراتی به شرح زیر داشته است. توجه داشته باشید متوسط قیمت خودرو برای هر مدل ملاک تعیین نهایی قیمت خودرو است.
قیمت خودرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • robatim2
    robatim2 | ۲۳ دی ۱۳۹۷

    ایکاش توی این خراب شده جایی بود از شرکتهای فاسد خودرو سازی شکایت میکردیم . به همه عالم و ادم توی همه جای دنیا گیر میدن در صورتی که اینجا مثل جهنم درست کردن ایران خودرو از خرداد به اینور هیچ ماشینی تحویل نداده و تحویلم نمیده تا هر قیمتی دوست داشت به ملت بدبخت بندازه دولتم ۱۵ هزار میلیارد کمکشون میکنه که بار تورمیش روی ملت میاد و این فاسد ها روی پای خودشون فسادشون رو گسترش بدن و ملت هم که هیچ حقی ندارن،،،

مطالب پیشنهادی