ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین‌های مدار بسته را فراموش کنید؛ این پهپاد از آسمان مراقب خانه‌ی شما خواهد بود

شرکت Sunflower Labs ابتدا در سال ۲۰۱۶ اعلام کرده بود که قصد دارد یک سیستم امنیتی راه اندازی کند که با استفاده از یک پهپاد می‌تواند به محافظت از خانه بپردازد و هرگونه اتفاق غیر ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۳ دی ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۱

شرکت Sunflower Labs ابتدا در سال ۲۰۱۶ اعلام کرده بود که قصد دارد یک سیستم امنیتی راه اندازی کند که با استفاده از یک پهپاد می‌تواند به محافظت از خانه بپردازد و هرگونه اتفاق غیر عادی را پیگیری نماید. حالا در مراسم CES 2019 شرکت Sunflower به طور رسمی از پهپاد هوشمند و تکنولوژی خود رونمایی کرد.

اما در دو سال اخیر چه چیزی تغییر کرده است؟ «الکس پاجیکف» یکی از کارمندان سابق Evernote و بنیان گذار شرکت Sunflower در پاسخ به این سوال گفته:

تقریبا همه چیز تغییر کرده است. ما سیستممان را دو سال پیش معرفی کردیم. آن زمان ما تنها یک ایده و چند تصویر و یک نمونه‌ی آزمایشی در اختیار داشتیم. از آن زمان به بعد، ما موفق شدیم سرمایه گذاری مناسبی به دست آوریم و یک تیم حرفه‌ای بسازیم و سیستم کاملا کارآمدی را طراحی کنیم که در حال حاضر به نمایش آن می‌پردازیم. ما همچنین چالش‌های بی‌شماری را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و موفق شدیم شبکه‌ای از همکاران حرفه‌ای برای خود ایجاد کنیم.

این چالش‌ها شامل بخش‌های مختلف سیستمی می‌شد که با تعبیه‌ی آن فرود خودکار، شارژ خودکار، مسیریابی، ارسال و پردازش تصاویر پیاده سازی شدند. به نظر می‌رسد که تا به حال همه چیز برای Sunflower به خوبی پیش می‌رود و این شرکت موفق شده به اهدافش برسد.

احتمالا به زودی بتوانیم شاهد استفاده از این پهپاد‌ها در سرتاسر جهان باشیم. البته باید به این نکته اشاره کنیم که فعلا هدف شرکت Sunflower ارائه‌ی این پهپاد‌ها برای محافظت از خانه‌های گران قیمت و محل‌های امنیتی است. بنابراین فعلا نمی‌توانیم به فکر استفاده از آن در خانه‌های معمولی باشیم.

نگاهی به پهپاد شرکت Sunflower

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • فـرزاد
    فـرزاد | ۲۳ دی ۱۳۹۷

    تو شرایط آب و هوایی بد مثل بارندگی یا باد شدید عملا میشه یک وسیله بدرد نخور و بی مصرف ، مثل پلیس نیویورک که قرار بود کریسمس و با پهپاد کنترل کنه منتها با یه بارندگی کاسه کوزه این طرح جمع شد
    در نتیجه تیتر "دوربین‌های مدار بسته را فراموش کنید" خیلی اغراق آمیز هست

  • MarShaL
    MarShaL | ۲۳ دی ۱۳۹۷

    کاربردش واسه خونه های ویلایی بزرگ هست واسه ویلایی کوچیک بدرد نمیخوره جا لازم داره که اون سنسور ها رو وصل کنید

مطالب پیشنهادی