ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مسابقات کلش رویال ایستگاه بازی با جوایزی به ارزش بیش از ۱۰ میلیون ریال برگزار می‌شود + کد تخفیف ۴۰ درصدی

وب سایت پی اس آرنا قصد دارد اولین دوره مسابقات بازی کلش رویال را روی پلتفرم لیگوکاب برگزار کند و کاربران دیجیاتو با ورود کد Digiato می‌توانند تخفیف ۴۰ درصدی برای ثبت‌نام دریافت کنند. ظرفیت ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

وب سایت پی اس آرنا قصد دارد اولین دوره مسابقات بازی کلش رویال را روی پلتفرم لیگوکاب برگزار کند و کاربران دیجیاتو با ورود کد Digiato می‌توانند تخفیف ۴۰ درصدی برای ثبت‌نام دریافت کنند.

ظرفیت این دوره که مبلغ ورودی آن ۹ هزار تومان است، ۱۹۶ نفر بوده و مسابقات به صورت تک حذفی برگزار خواهند شد. تمام حریفان به صورت قرعه انتخاب شده و این روند تا رسیدن به مسابقه فینال ادامه خواهد داشت. در ضمن، این مسابقات تک حذفی در ۴ کلن ۴۹ نفری و در حالت Friendly Battle برگزار می‌شوند.

شرکت‌کنندگان برای چیدن کارت‌های خود در مسابقات مختار خواهند بود.

قرار است زمان مسابقات از طریق یک کانال یا گروه تلگرامی به شرکت‌کنندگان اعلام شود. مطابق انتظار، زمان مسابقات قابل تغییر نبوده و مسائلی مانند غیبت و قطعی اینترنت باعث حذف شرکت کننده خواهد شد.

جایزه نفرات برتر مسابقات کلش رویال نیز به شرح زیر است:

  • نفر اول: ۵۰۰ هزار تومان
  • نفر دوم: ۳۰۰ هزار تومان
  • نفر سوم: ۱۰۰ هزار تومان

همچنین به نفرات چهارم تا ششم این مسابقات یک کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی برای خرید از فروشگاه پی اس پرو اهدا می‌شود.

برای شرکت در این مسابقات به این لینک مراجعه کرده و شماره موبایل و اسم مستعار خود را وارد کنید. بعد از پایان این مرحله و وارد کردن کد ارسال شده توسط سامانه، به بخش «ثبت نام در مسابقه» خواهید رفت که در آن‌جا با وارد کردن نام کاربری کلش رویال‌تان در بخش شناسه و پرداخت هزینه شرکت در مسابقه، ثبت نام شما کامل خواهد شد. بعد از پایان این پروسه، مراحل بعدی از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. برای راهنمای قدم به قدم ثبت نام به این نشانی مراجعه کنید.

مسابقات کلش رویال از روز ۱ بهمن آغاز شده و تا ۵ ام همین ماه ادامه پیدا خواهد کرد. کد تخفیف Digiato برای ۵۰ نفر که اقدام به استفاده از آن کنند فعال خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی