ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ورایزن روی یک سرویس استریم بازی با ساختاری شبیه به نتفلیکس کار می‌کند

کمپانی Verizon در حال راه‌اندازی یک سرویس استریم بازی است که از لحاظ کارکرد شباهت زیادی به نتفلیکس دارد. سران ورایزن اعتقاد دارند که سرویس استریم جدیدشان می‌تواند آینده بازی‌های ویدیویی کنسولی و موبایلی را ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۴

کمپانی Verizon در حال راه‌اندازی یک سرویس استریم بازی است که از لحاظ کارکرد شباهت زیادی به نتفلیکس دارد. سران ورایزن اعتقاد دارند که سرویس استریم جدیدشان می‌تواند آینده بازی‌های ویدیویی کنسولی و موبایلی را به کل تغییر دهد.

قرار است در ابتدا این سرویس برای سیستم عامل اندروید در دسترس قرار گیرد و کاربران آن می‌توانند از کنترلر ایکس باکس وان برای تجربه بازی‌ها استفاده کنند. این سرویس هنوز در مراحل ابتدایی و در شرایط تست به سر می‌برد اما همین حالا هم از ۱۳۵ بازی پشتیبانی می‌کند. جالب است بدانید Verizon برای افرادی که در تست این سرویس شرکت می‌کنند، جوایزی مانند ۱۵۰ دلار کارت هدیه آمازون، کنترلر ایکس باکس وان و انویدیا شیلد را در نظر گرفته‌ است.

در حال حاضر اپلیکیشن Verizon Gaming روی دستگاه‌های انویدیا شیلد نصب شده و قرار است طی همین ماه میلادی هم به صورت محدود در گوگل پلی منتشر شود. همچنین تصاویری از محیط این برنامه منتشر شده که در آن نام بازی‌هایی شناخته مانند Red Dead Redemption 2 و God of War به چشم می‌خورد که هر دو آن‌ها حتی برای پی سی هم منتشر نشده‌اند.

ورایزن
ظاهرا بعضی از این بازی‌ها جنبه دکوری داشته و در دسترس کاربران نیستند.

در روی دیگر ماجرا، بعضی از کاربرانی که موفق به استفاده از این سرویس شدند اعتقاد دارند که تجربه آن‌ها با مشکلات زیادی همراه بوده و سرویس Verizon هنوز فاصله زیادی با استانداردهای گیمرها دارد.

در پاسخ به این ادعا Verizon اعلام کرده که آن‌ها در حال حاضر بیشتر از همه چیز مشغول رفع مشکلات فنی این سرویس و رسیدن به یک ثبات پایدار هستند و بعد از آن به دیگر مسائلی همچون لیست بازی‌ها خواهند پرداخت. در کل، این نکته که در هر بار اجرای بازی مجبور به تجربه آن از همان ابتدا هستید نشان می‌دهد که سرویس ابری Verizon هنوز فاصله بسیار زیادی با عرضه جهانی دارد.

همه می‌دانیم که سرویس‌های استریم بخش مهمی از آینده دنیای بازی‌ها را تشکیل خواهند داد. پیش از این هم شایعاتی مربوط به تلاش آمازون برای طراحی یک سرویس استریم گیمینگ در فضای مجازی شنیده می‌شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali1988
    Ali1988 | ۲۳ دی ۱۳۹۷

    سونی اگه بتونه سرویس خودش رو گسترش کنه و تبلیغات زیادی انجام بده به خاطر تجربه بالاترش نسبت به سرویس‌های دیگه و بازیهای فوق العاده ای که داره میتونه از همه موفق تر باشه

مطالب پیشنهادی