ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سرگرمی به شرط خنده؛ بازی‌های کمدی موبایل که نباید از دست بدهید

به بازی‌های موبایل معمولا با دید یک سرگرمی زودگذر نگاه می‌شود. وقت‌هایی که حوصله ندارید یا منتظر چیزی هستید، یکی از بهترین راه‌ها برای گذران وقت این است که گوشی را از جیب درآورده و ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۴ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

به بازی‌های موبایل معمولا با دید یک سرگرمی زودگذر نگاه می‌شود. وقت‌هایی که حوصله ندارید یا منتظر چیزی هستید، یکی از بهترین راه‌ها برای گذران وقت این است که گوشی را از جیب درآورده و کمی مشغول بازی‌هایش بشوید. با این حال موبایل گیمینگ به همان اندازه که می‌تواند مخاطب را سرگرم کند، به همان اندازه هم می‌تواند در دل این سرگرمی مفهومی را انتقال بدهد.

عناوینی که مخاطب را گاهی اوقات به فکر فرو می‌برند، می‌خندانند و یا با اتفاقات تاثیرگذار او را احساسی می‌کنند. در مطلب پیش‌رو به سراغ یک دسته از همین بازی‌ها رفته‌ایم؛ اپلیکیشن‌هایی که با چاشنی طنز توانسته‌اند یک سرگرمی متفاوت را در قالب تلفن‌های هوشمند ارائه بدهند. اگر می‌خواهید با این بازی‌ها آشنا شوید، مطلب پیش‌رو را از دست ندهید.

South Park: Phone Destroyer

بازی خنده دار

  • بازی آنلاین است

Phone Destroyer بیشتر از اینکه یک بازی باشد، شبیه به اپیزودی جدید از کارتون South Park است؛ همان‌قدر خنده‌دار، حرفه‌ای و پر از اشارات مختلف به اتفاقات گوناگون. سازنده از هر راهی سعی کرده تا بازیکن را بخنداند و در بیشتر وقت‌ها هم موفق بوده است. از دیدگاه گیم‌پلی، بازی کلش رویال را منبع الهام خودش قرار داده، با این تفاوت که در اینجا با محیطی یک دست رو‌به‌رو هستید. بنابراین کارت‌ها را هر جایی که خواستید می‌توانید گذاشته و در مبارزاتی متمرکزتر، با حریف می‌جنگید.

South Park: Phone Destroyer

South Park: Phone Destroyer

سازنده: Ubisoft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 129 / 92.56 مگابایت زبان:

Stick Squad: Sniper Battlegrounds

بازی طنز اندروید

  • بازی آفلاین است

بزرگترین وجه تمایز Stick Squad با بقیه مجموعه‌های اسنایپری گوشی شوخی‌های فراوانش است و جدا از گیم‌پلی سرگرم‌کننده، شاید مهمترین المانی که باعث شده بازی با این حجم از استقبال کاربران مواجه شود، همین دیالوگ‌های طنزی باشد که بین کاراکترها رد و بدل می‌شوند. در Sniper Battlegrounds و مشابه بقیه قسمت‌های سری، هر مرحله هدفی به بازیکن داده می‌شود و او باید با اسنایپر خود آن را از بین ببرد.

Stick Squad: Sniper Battlegrounds

Stick Squad: Sniper Battlegrounds

سازنده: FDG Mobile Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 84 / 54.42 مگابایت زبان:

Hidden My Game by Mom

دانلود بازی خنده دار

  • بازی آفلاین است

مادر داستان کنسول پسرش را قایم کرده، او می‌خواهد پیداش کند و حالا این وظیفه بازیکن است تا در هر مرحله وسیله بازی پسر را بیاید؛ Hidden My Game by Mom خودش را جدی نمی‌گیرد و به‌خاطر همین مسئله، بازی بعضی وقت‌ها همان‌قدر که عجیب است به همان‌اندازه هم می‌تواند کمدی باشد. بازی عنوانی در سبک اشاره و کلیک بوده و هر مرحله با کلیک روی وسیله‌های خانه، باید آن‌ها را جستجو کرده و کنسول را پیدا کنید.

Hidden my game by mom 3

Hidden my game by mom 3

سازنده: hap Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 47 / 24.92 مگابایت زبان:

Rick and Morty: Pocket Mortys

  • بازی آفلاین است

پوکمون‌های قدیمی را با طنز و شخصیت‌های ریک و مورتی ترکیب کنید، چیزی که به دست می‌آید همین Pocket Mortys است. در این بازی باید با سفر به بُعدهای مختلف، مورتی‌های خشن را جمع‌آوری کرده و با آن‌ها در نبردهایی نوبتی به جنگ با بیگانگان بروید. هدف نهایی در بازی هم این است تا به شورای ریک‌ها هجوم برده و اسلحه ریک اصلی را به او برگردانید. اگر می‌خواهید ماجراجویی مفرح و خنده‌دار ریک و مورتی را در قالب‌ تلفن‌های هوشمند ادامه بدهید، Pocket Mortys را از دست ندهید.

Rick and Morty: Pocket Mortys

Rick and Morty: Pocket Mortys

سازنده: adult swim قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 742.2 مگابایت زبان:

Dumb Ways To Die 3: World Tour

  • بازی آفلاین است

Dumb Ways To Die در هر قسمت سعی می‌کند احمقانه‌تر از گذشته بشود و این تلاش زیاد سازنده هم بعضی وقت‌ها جواب می‌دهد؛ مرگ‌های Dumb Ways To Die اغلب خنده‌دار هستند. مشابه قسمت‌های قبلی سری، World Tour نیز از مینی گیم‌هایی تشکیل شده که در آن‌ها شخصیت‌های بازی در خطر مرگ‌های عجیب و غریبی هستند. بنابراین باید با انجام‌های کارهای مختلف آن‌ها را نجات داده و امتیازات بیشتری بگیرید.

Dumb Ways To Die 3: World Tour

Dumb Ways To Die 3: World Tour

سازنده: Metro Trains قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 368.5 / 99.29 مگابایت زبان:

CHUCHEL

  • بازی آفلاین است

طنز همیشه جزئی جدانشدنی از ساخته‌های استودیوی Amanita Design است. چه برای ماشیناریوم (Machinarium) که باید به یک سفر عاشقانه می‌رفتید و چه در ساموراست (Samorost) که بازی مخاطب را به جستجوی یک فلوت می‌فرستاد. کوکل (Chuchel) هم سعی دارد به همان اندازه مفرح، خنده‌دار و متفاوت باشد. بازی متشکل از یک سری آیتم‌های کوتاه کوتاه است که حکم همان مراحل بازی را دارند و بنابراین با حل معماها باید سعی کنید تا دو شخصیت اصلی را به گیلاسی که دنبالش هستند، برسانید.

Chuchel

Chuchel

سازنده: Amanita Design قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 769.5 / 676.55 مگابایت زبان:

Goat Simulator

  • بازی آفلاین است

فکر کنم خود سازنده Goat Simulator هم تصور نمی‌کرد که ایده شبیه‌سازی بزش این‌قدر بگیرد. Goat Simulator عجیب است و همین عجیب بودنش باعث شده تا بازی تبدیل به یکی از خنده‌دارترین تجربه‌های گوشی بشود. در این عنوان کنترل یک بز بازیکن داده می‌شود و حالا تنها وظیفه‌ای که او دارد، این است که هر چیزی سر راهش می‌بیند را نابود کند؛ هر‌چه‌قدر بیشتر خرابی به بار بیاورد، امتیاز بیشتری هم نصیب‌تان خواهد شد.

Goat Simulator

Goat Simulator

سازنده: Coffee Stain قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 457.2 / 524.13 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی