ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

معرفی بازی های استودیو 1C Entertainment + کد دانلود رایگان از آریو

همان‌طور که پیش از این گفتیم، فروشگاه آریو قراردادی را با کمپانی بین المللی 1C Entertainment امضا کرده که بر اساس آن گیم های این شرکت به صورت قانونی و با قیمت ارزان‌تر نسبت به ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۴ دی ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۰

همان‌طور که پیش از این گفتیم، فروشگاه آریو قراردادی را با کمپانی بین المللی 1C Entertainment امضا کرده که بر اساس آن گیم های این شرکت به صورت قانونی و با قیمت ارزان‌تر نسبت به مارکت‌های خارجی در ایران عرضه خواهد شد.

در ادامه به معرفی تمام بازی‌های 1C که هم اکنون از آریو قابل خرید هستند خواهیم پرداخت. در ضمن، برای هر کدام از این بازی‌ها، ۳ کد یک بار مصرف برای دریافت رایگان وجود دارد که بهتر است سریع‌تر از آن‌ها استفاده کنید چون مدت استفاده محدودی دارند. برای استفاده از این کدها وارد بخش خرید بازی شده و در بخش کد تخفیف، آن را وارد کنید.

Dreamscapes: Nightmare's Heir

  • قیمت در استیم: ۶.۹۹ دلار
  • قیمت در آریو: ۴۸ هزار و ۹۰۰ تومان

داستان Dreamscapes: Nightmare's Hair درست پس از اتفاقات نسخه اول و حدود دو سال بعد از آن روایت می‌شود. شخصیت اصلی بازی یعنی لورا دیگر از چنگال کابوس‌های وحشتناک سندمن (Sandman) فرار کرده و به همراه شوهرش تیم (Tim) برای اسکی به منطقه‌ای سرد و زمستانی می‌روند. اما سندمن همان طور که قسم خورده بود، برای انتقام از لورا باز می‌گردد و این بار شوهرش را با پرت کردن از صخره به پایین به کما می‌فرستد.

بنابراین بار دیگر لورا به کمک نیاز پیدا می‌کند و شما باید در نقش دوست او با حل کردن معماهای بازی شوهرش را از کما نجات دهید. سبک Dreamescapes: Nightmare's Heir مانند نسخه قبل اشاره و کلیک است که حالا با معماهای متنوع‌تر و همچنین میان پرده‌های سه بعدی جذاب ترکیب شده. اگر هم به دنبال چالش‌‌های جدی‌تری هستید، می‌توانید به سراغ دو حالت Advanced و Expert بروید. در حالت اول راهنمایی‌های بازی دیرتر شارژ شده و قابل استفاده هستند و در حالت Expert دیگر بازی شما را به طور کامل در حل معماها تنها می‌گذارد.

آیا موفق خواهید شد قبل از آنکه تیم کاملا به تسخیر سندمن درآید، او و همسرش را یک بار برای همیشه نجات دهید؟ برای دانلود بازی به صورت رایگان از مارکت آریو می‌توانید از کدهای اختصاصی زیر استفاده کنید:

  • digiato_dreamscape_1
  • digiato_dreamscape_2
  • digiato_dreamscape_3

Lantern

  • قیمت در استیم: ۶.۹۹ دلار
  • قیمت در آریو: ۴۸ هزار و ۹۰۰ تومان

لنترن یکی از بازی‌های شناخته شده کمپانی 1C در سبک پلتفرمر محسوب می‌شود. همان‌طور که از اسم بازی مشخص است، طی این عنوان کنترل یک فانوس را بر عهده خواهیم گرفت که باید آن را با عبور دادن از موانع مختلفی که سر راه قرار دارد، به مقصد برسانیم. در ضمن، آیتم‌های خاصی درون محیط حضور دارند که دست یافتن به آن‌ها تاثیرات مختلفی را روی نحوه بازی شما خواهد گذاشت.

در همان لحظه‌های ابتدایی بازی به موسیقی آرامش بخش و طراحی محیط دوست داشتنی لنترن پی خواهید برد؛ معجونی که باعث می‌شود پس از ساعت‌های طولانی هم از تجربه این عنوان خسته نشوید. همچنین لنترن را می‌توان به صورت دو نفره و تیمی هم انجام داد. در این حالت برای پیروزی در نبردها به دقت، ارتباط و هماهنگی کامل با هم‌تیمی خود نیاز دارید.

پازل‌های ریز و درشت نیز بخش دیگری از گیم‌پلی لنترن را تشکیل می‌دهند؛ پازل‌هایی که با رد کردن مراحل مختلف و باز شدن محیط‌های جدید، به تدریج دشوار می‌شوند. برای دریافت رایگان این بازی می‌توانید از کدهای زیر استفاده کنید:

  • digiato_lantern_1
  • digiato_lantern_2
  • digiato_lantern_3

Shiny

  • قیمت در استیم: ۹.۹۹ دلار
  • قیمت در آریو: ۶۹ هزار و ۹۰۰ تومان

Shinyیک بازی اکشن پلتفرمر با حال و هوای فضایی است. شخصیت اصلی این عنوان، ربات کرامر ۲۲۷ است که به دنبال راهی برای نجات دیگر دوستان رباتش و تامین انرژی مورد نیاز آن‌ها است. در این راه کرامر با محدودیت زمانی شدیدی روبرو بوده و قبل از پایان عمر خورشید سیاره باید به منبع جدیدی از انرژی برسد. این کمبود انرژی باعث می‌شود تا شما برای هر حرکت خود از قبل برنامه داشته و ریتم بازی همیشه هیجان انگیز باقی بماند.

برای پیدا کردن بسته‌های انرژی‌های باید به هر گوشه جهان Shiny سر بکشید، مبارزات مختلفی را انجام داده و معماهای گوناگونی را حل کنید. جدا از این‌ها، به آیتم‌های دیگری مانند تنظیم کننده‌های دما و جت پک‌ها بر می‌خورید که دسترسی پیدا کردن به آن‌ها باعث می‌شود تا انجام ماموریتتان آسان‌تر شود. در کل ۲۰ سطح مختلف برای کاوش در Shiny وجود دارند که در هر کدام از آن‌ها با چالش‌های مختلفی روبرو خواهید شد.

از این نکته نباید غافل شد که Shiny یک بازی بدون خشونت بوده و به همین دلیل تجربه آن برای تمام گروه‌های سنی ممکن است. برای دانلود رایگان این بازی می‌توانید از کدهای اختصاصی زیر استفاده کنید:

  • digiato_shiny_1
  • digiato_shiny_2
  • digiato_shiny_3

Hexus

  • قیمت در استیم: ۶.۹۹ دلار
  • قیمت در آریو: ۴۸ هزار و ۹۰۰ تومان

ساخته سال 2011 استودیو 1C یعنی Hexus، به خوبی چند سبک مختلف را با هم در می‌آمیزد و در نتیجه به تجربه‌ای متفاوت تبدیل می‌شود. هگزوس شما را به دوران مصر باستان برده و کنترل کامل یک شهر را در دست‌هایتان قرار می‌دهد. بنابراین وظیفه ساخت و توسعه شهر بر دوش شما قرار دارد و این فرصت را دارید تا شهر باستانی و رویایی خود را پایه‌ریزی و خلق کنید. از طرفی دیگر داستان بازی حول پیدا کردن 10 عتیقه تاریخی مصر می‌گردد و برای یافتن همه آن‌ها باید 120 مرحله متفاوت را پشت سر بگذارید.

در بیشتر این مراحل باید به سبک بازی‌های جورچین، رنگ‌های مشابه را در کنار هم قرار دهید و با حذف کردن آن‌ها امتیاز کسب کنید. اما با پیشروی در Hexus مینی‌ گیم‌های دیگری چون پیدا کردن اشیا مخفی یا همان Hidden Objects نیز به بازی اضافه شده تا تقریبا هیچ وقت احساس خستگی و تکرار نکنید.

اگر تمامی این مینی گیم‌ها و ترکیب دو سبک استراتژی و جورچین کژوال برایتان کافی نیست، هگزوس حتی این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا کاراکترتان را از بین 70 تا 75 آیتم مختلف شخصی سازی کنید. از همین حالا می‌توانید Hexus‌ را به صورت رایگان با استفاده از کدهای اختصاصی دیجیاتو دانلود کنید، پس فرصت را از دست ندهید.

  • digiato_hexus_1
  • digiato_hexus_2
  • digiato_hexus_3

Mystery Castle: The Mirror's Secret

  • قیمت در استیم: ۶.۹۹ دلار
  • قیمت در آریو: ۴۸ هزار و ۹۰۰ تومان

دختر شما جسیکا توسط موجودی خبیث به نام Groth دزدیده شده و شما هم حالا برای نجات دادنش مجبور هستید به قلعه‌ای تاریخی و مرموز سر بزنید، قلعه‌ای که ده‌ها روح دیگر در آن زندانی و حبس شدند. در راه نجات دادن جسیکا و شکست دادن جادوی گروت، با بسیاری از این روح‌ها مواجه خواهید شد که باید آن‌ها را هم از اسارت رها کنید.

با استفاده از موس و انتخاب کردن بخش‌‌های مختلف قلعه، در آن گشت و گذار و معماهای سخت و آسان بازی را رمزگشایی کنید. مثل بسیاری از بازی‌های سبک Point and Click دیگر باید برخی از آیتم‌ها را با هم ترکیب کرده یا با استفاده از آن‌ها با محیط بازی تعامل داشته باشید، برخی از معماها هم در قالب مینی گیم ظاهر می‌شوند که حل کردن همه آن‌ها چندین ساعتی از زمان شما را به خود اختصاص می‌دهد.

Mystery Castle: The Mirror's Secret به صورت انحصاری روی مارکت آریو با قیمت 48 هزار و 900 تومان عرضه شده اما با استفاده از سه کد اختصاصی زیر می‌توانید آن‌ را به صورت رایگان دریافت کنید. هر کد تنها یک بار قابل استفاده است، بنابراین توصیه می‌کنیم شانس تجربه بازی را از دست ندهید.

  • digiato_mtcastle_1
  • digiato_mtcastle_2
  • digiato_mtcastle_3

Dawn of Magic 2

  • قیمت در استیم: ۳ یورو
  • قیمت در آریو: ۲۰ هزار و ۹۰۰ تومان

این بازی دومین قسمت از سری طلوع جادو محسوب می‌شود که در سبک نقش آفرینی برای پی سی منتشر شده است. به طور کلی ۱۲ کلاس جادوی مختلف در بازی قرار دارد که با ترکیب کردن آن‌ها با یکدیگر در نهایت به بیشتر از ۱۰۰ نوع جادوی مختلف دسترسی خواهید داشت. کاربر در ابتدا می‌تواند از بین چهار شخصیت حاضر در این عنوان یکی را انتخاب کرده و در ضمن ۳ حالت روحی متفاوت عادی، خوب و بد را برای آن‌ انتخاب کنند.

مانند سایر عناوین نقش آفرینی باید به این نکته دقت داشته باشید که هر انتخاب شما تاثیر منحصر به فردی را در داستان بازی خواهد گذاشت و در نهایت هم با پایان‌های متفاوتی روبرو خواهید شد. مراحل Dawn of Magic 2 به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هنگام تکرار آن‌ها با درجه سخته متفاوتی روبرو خواهید شد. این موضوع در کنار مهارتی که با تکرار این مراحل به دست می‌آورید باعث می‌شود که به این زودی‌ها از تجربه این عنوان خسته نشوید.

داستان بازی‌ Dawn of Magic 2 هم ۱۰ سال پس از اتفاقات نسخه اول جریان دارد که طی آن باز هم با شخصیت منفی قسمت پیش یعنی مودو روبرو خواهیم شد. برای دریافت رایگان این بازی در فروشگاه آریو می‌توانید از کدهای زیر استفاده کنید:

  • digiato_downmagic2_1
  • digiato_downmagic2_2
  • digiato_downmagic2_3

El Matador

  • قیمت در استیم: ۴ دلار
  • قیمت در آریو: ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان

استودیو رمدی با خلق سری مکس پین، بازی‌های اکشن سوم شخص را بار دیگر از نو تعریف کرد. داستان درگیر کننده به همراه گیم‌پلی جذاب و استفاده از المان‌هایی تازه چون شیرجه زدن و آهسته کردن زمان همگی دست به دست هم دادند تا موفقیت مکس پین تا نسخه دوم به طور کامل تضمین شود.

ال ماتادور، ساخته سال 2006 استودیو Plastic Reality Technologies، یکی از بازی‌هایی بود که با الگو گرفتن از مکس پین توانست به موفقیت‌هایی نسبی برسد. در El Matador، شما در نقش یک مامور ویژه اداره مبارزه با مواد مخدر به نام ویکتور کوربت نقش آفرینی می‌کنید و تنها ماموریت شما، به زیر کشیدن کارتل جدیدی است که در کلمبیا حکمرانی می‌کند.

در این راه ماموران و پلیس‌های دیگری نیز شما را همراهی می‌کنند و برخی از ماموریت‌های بازی به نبردهایی بزرگ و هیجان‌انگیز ختم می‌شود. بر خلاف سری مکس پین، در ال ماتادور می‌توانید ظاهر شخصیت اصلی یعنی ویکتور را هم شخصی سازی کرده و لباس‌های مختلفی تن او کنید.

اگر به دنبال بهانه‌ای برای تجدید خاطره با بازی‌های قدیمی و به خصوص مشابه سری مکس پین می‌گردید، ال ماتادور را می‌توانید با استفاده از کدهای زیر به صورت رایگان دانلود کنید.

  • digiato_ElMatador_1
  • digiato_ElMatador_2
  • digiato_ElMatador_3

World War 1

  • قیمت در استیم: ۵ دلار
  • قیمت در آریو: ۳۴ هزار و ۹۰۰ تومان

جنگ جهانی اول یکی از آن اتفاقات شوم و مرگباری بود که تا به امروز کمتر از برادر بزرگترش در بازی‌های ویدیویی و فیلم‌های سینمایی به تصویر کشیده شده. مهم نیست در مورد چه سبکی از بازی‌های ویدیویی صحبت کنیم، از اکشن و استراتژی گرفته تا حتی نقش ‌آفرینی‌ها بدون شک عنوانی حول جنگ جهانی دوم داریم اما استودیو Dark Fox نزدیک به 14 سال پیش در ساخت بازی استراتژیک خود ترجیح داد در خلاف جهت آب شنا کند و کمی در تاریخ به عقب‌تر برگردد.

در World of War 1 می‌توانید کنترل یکی از کشورهای درگیر در جنگ چون روسیه و آلمان را در دست بگیرید و ماموریت‌های هر کدام را پشت سر بگذارید. در کل سه بخش داستانی در بازی وجود دارد که هر کدام شامل 10 ماموریت مختلف می‌شود. در هر ماموریت باید با استفاده از نیروهای مختلفی که در اختیار دارید، مواضع دشمان را نابود کنید اما باید به توانایی‌ها و محدودیت‌های هر کدام هم توجه داشته باشید.

بازی استراتژی World of War 1 را با استفاده از کدهای رایگان زیر می‌توانید از مارکت آریو دانلود کنید.

  • digiato_worldwar1_1
  • digiato_worldwar1_2
  • digiato_worldwar1_3

Necrovision

  • قیمت در استیم: ۵ دلار
  • قیمت در آریو: ۳۴ هزار و ۹۰۰ تومان

Necrovision یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های ویدیویی با محوریت جنگ جهانی اول است که این بار به جای سربازان اروپایی با شیاطین و خون آشام‌ها طرف خواهیم بود. شخصیت اصلی بازی سیمون بوکنر، یک آمریکایی شاغل در ارتش بریتانیا است که اتفاقاتی او و سایر اعضای گروهش را به یک سری گودال‌های تاریک با پدیده‌های مرموز می‌رساند.

مبارزات Necrovision از عناصر استاندارد سبک اول شخص البته با حضور جادو و عناصر ماورا الطبیعه تشکیل شده‌اند. همین موضوع باعث شده محیط بازی پر باشد از اسلحه‌ها و آیتم‌های گوناگونی که نمونه آن را در کمتر عنوانی مشاهده کرده‌اید. در مقابل تنوع بالای سلاح‌ها، انبوهی از دشمنان گوناگون در بازی وجود دارند که به طور کلی از سه دسته انسان‌ها، شیاطین و خون آشام‌ها تشکیل شده‌اند.

جدا از حالت داستانی، یک بخش آنلاین هم در بازی وجود دارد که در آن می‌توانید با دیگر کابران دست به مقابله با شیاطین بزنید. برای دانلود رایگان Necrovision از فروشگاه آریو می‌توانید از کدهای اختصاصی زیر استفاده کنید:

  • digiato_necro_1
  • digiato_necro_2
  • digiato_necro_3

Reign Conflict of Nations

  • قیمت در استیم: ۴ دلار
  • قیمت در آریو: ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان

قرون وسطا و بازی‌های استراتژیک دو عبارت بهم پیوند خورده هستند و در Reign Conflict of Nations هم ۳۰۰ سال از این دوره تاریخی را به تصویر می‌کشد. طی این عنوان شما در نقش یک پادشاه قرار خواهید گرفت که وظایفی همچون کنترل ۲۶ حذب مختلف، توسعه اقتصاد، مدیریت در سیاست و دیپلماسی و صد البته حمله و دفاع در بخش نظامی را بر عهده دارد.

در ابتدای این بازی شما کنترل یک منطقه کوچک را بر عهده خواهید داشت که باید با مدیریت منابع و گرفتن تصمیمات درست آن را به یک امپراطوری بزرگ تبدیل کنید. البته رسیدن به این هدف چندان آسان نیست و طی این دوره ۳۰۰ ساله با چالش‌های گوناگونی روبرو خواهید شد که هر کدام از آن‌ها توانایی از بین بردن پادشاهی شما را دارد.

از این موضوع هم نباید غافل شد که در Reign Conflict of Nations با شخصیت‌های تاریخی شناخته شده‌ای روبرو می‌شویم که هر کدام از آن‌ها توانایی‌های مختلفی در پارامترهایی مانند کشورداری، فرماندهی، سیاسی، مذهبی و جاسوسی دارند. برای آغاز ماجراجویی تازه و ساخت امپراطوری قرون وسطایی خودتان می‌توانید این بازی را با کدهای رایگان زیر از آریو دریافت کنید:

  • digiato_reign_1
  • digiato_reign_2
  • digiato_reign_3

Fantasy Wars

  • قیمت در استیم: ۵ دلار
  • قیمت در آریو: ۳۴ هزار و ۹۰۰ تومان

بازی استراتژی نوبتی Fantasy Wars در دنیایی فانتزی روایت می‌شود که نژادهای خیالی معروفی چون اورک‌ها، گابلین‌ها و الف‌ها به جنگ یکدیگر می‌روند. کافی است از بین 9 ارتش مختلف، یکی را انتخاب و خودتان را برای نبردی هیجان‌انگیز آماده کنید. خوشبختانه Fantasy Wars از حالت چند نفره چه به صورت آنلاین و شبکه پشتیبانی می‌کند و با رفتن به مصاف حریف‌های واقعی با چالشی به مراتب جدی‌تر دست و پنجه نرم خواهید کرد.

از عرضه Fantasy Wars هشت سال می‌گذرد و بدون شک بازی از لحاظ بصری با عناوین امروزی قابل مقایسه نیست. اما اگر به دنبال استراتژی نوبتی خوبی می‌گردید و از دنیای واقعی و امپراطوری‌های قدیمی سری Civilization خسته شدید، Fantasy Wars می‌تواند جایگزینی مناسب و سرگرم کننده باشد. علاوه بر بخش آنلاین و آفلاین، ساخته استودیو Ino-Co سه خط داستانی مختلف هم دارد که داستان جنگ بین اورک‌ها و انسان‌ها را به تصویر می‌کشد.

برای دانلود این بازی استراتژیک برای کامپیوتر به صورت رایگان و با حجم نسبتا کم و قابل قبول 1 گیگابایت می‌توانید از کدهای اختصاصی زیر استفاده کنید که هر کدام تنها یک بار قابل استفاده هستند.

  • digiato_fantasywar_1
  • digiato_fantasywar_2
  • digiato_fantasywar_3

The Watchmaker

  • قیمت در استیم: ۱۵ دلار
  • قیمت در آریو: ۱۰۴ هزار و ۹۰۰ تومان

در بازی The Watchmaker با یک دنیای فانتزی بسیار متفاوت خواهیم بود که محوریت آن‌ زمان است. شخصیت اصلی این بازی ماجراجویی، الکساندر ساعت ساز قرار خواهیم گرفت که برای تعمیر کردن برج ساعت محبوبش دست به تجربه ماجراهای گوناگونی می‌زند.

هر مرحله این بازی شامل معماهای گوناگونی می‌شود که برای هر کدام از آن‌ها باید استراتژی‌ متفاوتی داشته باشید. برای حل این معماها، شخصیت اصلی The Watchmaker مجهز به گجت‌های جالبی مانند دستکش کنترل زمان است.

زمان حرف اصلی را در این بازی می‌زند و بنابراین در حل معماها باید سرعت عمل کافی را داشته باشید. البته این موضوع تنها دغدغه شما در این بازی نیست و الکس باید با باس فایت‌های گوناگون و دشمنانی که قصد خرابکاری دارند هم مقابله کند.

به طور کلی، گیم‌پلی بازی ترکیبی از سبک‌های پازل، ماجراجویی و رانر بوده و همه سنین می‌توانند از آن لذت ببرند. اگر قصد تجربه این عنوان را دارید، می‌توانید از کدهای اختصاصی زیر برای دریافت The Watchmaker استفاده کنید:

  • digiato_watchmaker_1
  • digiato_watchmaker_2
  • digiato_watchmaker_3

AIM Racing

  • قیمت در استیم: ۳ دلار
  • قیمت در آریو: ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان

اگر به سیاره‌ای ناشناخته با موجودات عجیب رفته و در آن‌جا مسابقات سرعت برگزار کنیم، نتیجه چیزی مانند بازی A.I.M Racing می‌شود. مسابقاتی که با گلایدرهای پیشرفته برگزار شده و دغدغه شما جدا از جلو زدن حریفان، زنده ماندن و غلبه بر محیط ترسناک بازی هم خواهد بود.

برای پیروزی مسابقات A.I.M Racing باید تاکتیک‌های متفاوتی داشته باشید. تسلیحات گوناگونی در بازی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها به شکل خاصی روی گیم‌پلی تاثیر خواهند گذاشت. این تسلیحات را با ۳۰ گلایدر موجود در بازی قابل شخصی سازی هستند و در نتیجه مسابقات تنوع بسیار زیادی دارند.

لازم به ذکر است که تمام موارد ذکر شده را می‌توانید به صورت آنلاین و همراه سایر دوستانتان در آریو نیز انجام دهید. همچنین این بازی از قابلیت لیدربورد آنلاین آریو هم بهره می‌برد و در نتیجه می‌توانید رکوردهای خود را با دیگر کاربران مقایسه کرده و به اشتراک بگذارید. برای دریافت رایگان A.I.M Racing از آریو می‌توانید از کدهای اختصاصی زیر استفاده کنید:

  • digiato_aimracing_1
  • digiato_aimracing_2
  • digiato_aimracing_3

Death to Spies - Moment of Truth

  • قیمت در استیم: ۵ دلار
  • قیمت در آریو: ۳۴ هزار و ۹۰۰ تومان

امسال شاهد عرضه نسخه دوم سری هیتمن (بررسی دیجیاتو) بعد از ریبوتش در سال 2016 بودیم، عنوانی که هنوز هم بهترین تجربه مخفی‌کاری ممکن را به مخاطبانش ارائه می‌کند. اما متاسفانه یا خوشبختانه، بسته به سلیقه شما، دیگر بازی‌های مخفی‌کاری این روزها آنقدری که باید محبوب نیستند و پیدا کردن عنوانی با کیفیت و اختصاصی این سبک کار آسانی نیست.

اما سری قدیمی Death to Spies یکی از آن بازی‌هایی است که در سال‌های 2007 تا 2009 و در زمان اوج سبک مخفی‌کاری و با الگوبرداری از هیتمن ساخته شد. البته Death to Spies یک کپی‌ برداری محض از سری هیتمن نیست و چه از لحاظ داستانی و چه گیم‌پلی در زمان خود حرف‌هایی زیادی برای گفتن داشت.

در نسخه دوم این سری که Moment of Truth نام دارد، شما در نقش یک جاسوس روسی و عضو سازمان مخفی SMERSH قرار می‌گیرید که باید جاسوس‌های دیگر را دستگیر کرده و اطلاعات مهمی از نیروهای دشمن کسب کنید.

Death to Spies - Moment of Truth با میانگین امتیاز 9 روی استیم و همچنین نمره 73 از سوی منتقدین یکی از بزرگترین و موفق‌ترین باز‌ی‌های منتشر شده از کمپانی 1C به حساب می‌آید که برای دانلود و تجربه آن می‌توانید از کدهای زیر استفاده کنید.

  • digiato_deathspies_1
  • digiato_deathspies_2
  • digiato_deathspies_3

Star Wolves

  • قیمت در استیم: ۴ دلار
  • قیمت در آریو: ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان

Star Wolves یک بازی نقش آفرینی فضایی با عناصر استراتژی و تاکتیکی است که داستان رویارویی سه امپراتوری بزرگ در دنیای مدرن را روایت می‌کند. حال شما در نقش یک شکارچی فضایی قادر به سفر بین این سه امپراتوری بزرگ خواهید بود.

البته این سفر چندان بی خطر نیست و در راه خود با چالش‌هایی مانند دزدان دریایی فضایی، کامپیوترهای هوشمند سرکش که علیه بشریت شورش کرده‌اند و کشتی های گشت زنی امپراتوری طرف خواهید بود که هر کدام از آن‌ها تهدید مهمی برای سلامتی شما محسوب می‌شوند.

شما نیز می‌توانید یک الی شش گروه فضایی شکارچی داشته باشید که البته هر کدام از آن‌ها دارای مهارت‌ها توانایی‌ها و شخصیت‌های مختلف هستند که باید با گذشت زمان آن‌ها ارتقا داده و استراتژی‌های معینی را برای پیروزی  در نبردها برنامه ریزی کنید. همچنین در فروشگاه آریو این بستر فراهم آمده تا در مورد تاکتیک جنگی و گروه خود در بازی Star Wolves با سایر کاربران همفکری کنید.

در نهایت برای دریافت رایگان این بازی استراتژیک آفلاین می‌توانید از کدهای اختصاصی زیر استفاده کنید:

  • digiato_starwolves_1
  • digiato_starwolves_2
  • digiato_starwolves_3

Fall of Light

  • قیمت در استیم: ۱۵ دلار
  • قیمت در آریو: ۱۰۴ هزار و ۹۰۰ تومان

استودیوی خلاق فرام سافتور با ساخت سری Demon Souls و Dark Souls سبک جدیدی از بازی‌های نقش‌آفرینی و اکشن خلق کرد که حتی تا امروز می‌توان بارقه‌های آن را در بسیاری عناوین دیگر دید که سبک گیم‌پلی آن‌ها را به افتخار شاهکار میازاکی، سولز می‌نامند.

Fall of Light هم که سال گذشته منتشر شد، یکی از همین بازی‌ها است و البته با وجود مشکلات متعددش چون عدم تطابق کامبت بازی با نوع دوربین خاص و ایزومتریک آن بدیهتا قابل مقایسه با سری دارک سولز نیست. داستان بازی مشابه سری سولز دوران و عصری را تعریف می‌کند که تاریکی و جهل تمام جهان بازی را فرا گرفته و شما هم در نقش Nyx، یک شوالیه بازنشته باید با از سایه‌ها گریخته و راهتان را در میان راهروهای تو در تو دانجن‌های بازی پیدا کنید.

در راه جنگیدن با سایه‌ها، دختر نیکس که نماد روشنایی است به کمک او می‌آید و شما هم علاوه بر جنگیدن با دشمنان مختلف Fall of Light، با پازل‌های متنوعی هم رو به رو خواهید شد. در حال حاضر این بازی با قیمت 15 یورو روی فروشگاه استیم به فروش می‌رسد اما با استفاده از کدهای زیر می‌توانید آن را به صورت رایگان از فروشگاه آریو دانلود کنید.

  •  digiato_fallof_1
  • digiato_fallof_2
  • digiato_fallof_3

Men of War

  • قیمت در استیم: ۵ دلار
  • قیمت در آریو: ۳۴ هزار و ۹۰۰ تومان

Men of War بدون شک یکی از استانداردترین بازی‌های استراتژی با محوریت جنگ جهانی دوم است. طی این عنوان شما می‌توانید بین نیروهای حاضر در جنگ یکی را انتخاب کرده و مشغول بخش آنلاین یا ۱۹ مرحله حالت داستانی بازی شوید.

باید ارتش خود را با تعداد درستی از تسلیحات نظامی،‌ از تانک‌ها گرفته تا سربازان ساده هماهنگ کرده و ساختار منسجمی چه در بخش دفاعی و چه در قسمت حمله داشته باشید. بسیاری از جنگ افزارهای معروف جنگ جهانی دوم در این بازی حضور داشته و با دقت بسیار زیاد بازسازی شده اند و شما بر حسب گروهی که کنترل آن را بر عهده خواهید گرفت‌، به بخشی از آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد.

البته همان‌طور که پیش از این هم گفتیم، تسلیحات زیاد به معنای پیروزی شما در این بازی نیست و برای برنده شدن در نبردهای مختلف باید برنامه‌های متنوع و هماهنگی داشته باشید.

جدا از همه این موارد باید گفت که امکان تجربه بخش آنلاین Men of War در فروشگاه آریو فراهم شده و شما همراه با دیگر کاربران این مارکت می‌توانید ماموریت‌های چند نفره این بازی را با همکاری یکدیگر به پایان رسانده یا مقابل هم صف آرایی کنید.

برای دانلود بازی استراتژیک Men of War می توانید از کدهای زیر استفاده کنید:

  • digiato_menofwar_1
  • digiato_menofwar_2
  • digiato_menofwar_3

Pilot Brothers 1

  • قیمت در استیم: ۵ دلار
  • قیمت در آریو: ۳۱ هزار و ۴۰۰ تومان

درست در ظلمات شب، یک فیل نادر و راه‌راه از باغ وحش شهری در روسیه به سرقت می‌رود. به سرعت خبر در کل این شهر کوچک می‌پیچد و دو کاراگاه معروف که به برادارن پایلت معروف هستند، برای حل معمای دزدیده شدن فیل پا پیش می‌گذارند. مظنون اصلی، صاحب قبلی فیل است اما به هر حال نمی‌توان به هیچکس اعتماد کرد.

«برادر رییس» (Brother Chief)‌ و همکارش «برادر همکار» (Brother Colleague) برای پرده داشتن از راز سرقت فیل وارد ماجراجویی عجیب می‌شوند که شما هم در نقش هدایت کننده آن‌ها باید در هر کدام از 15 مرحله بازی، معماهای سختی را حل کنید. در نگاه اول Pilot Brothers مشابه یکی دیگر از بازی‌های کلیشه‌ای و تکراری سبک اشاره و کلیک به نظر می‌رسد اما 1C Wireless، استودیو سازنده، با اضافه کردن چند المان متفاوت این بازی را از دیگر هم سبک‌هایش متفاوت می‌سازد.

بارزترین ویژگی Pilot Brothers این است که بر خلاف دیگر بازی‌های مشابه، شما کنترل دو کاراکتر را بر عهده دارید که برای حل بسیاری از معماها باید از هر دو آن‌ها استفاده کنید. طراحی فانتزی و هنری زیبا بازی و انیمیشن‌ها هم نه تنها رنگ و بویی تازه به این سبک می‌بخشد بلکه تبدیل به زمینه‌ای برای رقم خوردن لحظاتی خنده‌دار و سرگرم کننده هم می‌شود.

برای دریافت نسخه اول Pilot Brothers به شکل رایگان می‌توانید از سه کد زیر استفاده کنید اما توجه داشته باشید که هر کد تنها یک بار قابل استفاده خواهد بود.

  • digiato_pbrothers_1
  • digiato_pbrothers_2
  • digiato_pbrothers_3

Renoir

  • قیمت در استیم: ۱۰ دلار
  • قیمت در آریو: ۶۹ هزار و ۹۰۰ تومان

همانطور که از اسمش بر می‌آید، Renoir تلاش دارد تا به سبک فیلم‌های قدیمی هالیوودی دوره‌ای از تاریخ آمریکا را به تصویر بکشد که خانواده‌های مافیایی با خیالی آسوده جولان می‌دهند و مقامات دولتی را چون موم در دستشان دارند. جیمز رنوآر، شخصیت اصلی بازی هم یکی از ماموران پلیسی است که برای بهبود این اوضاع کاری از دستش بر نمی‌آید تا اینکه به مقام کاراگاهی ترفیع پیدا کرده، ازدواج می‌کند و درگیر مهم‌ترین پرونده زندگی کاریش می‌شود: حل معمای قتل خودش.

بله درست خواندید، جیمز مرده و حالا روح او است که باید پرده از معمای قتل خودش بردارد. اما به عنوان بازی‌ای که کنترل یک روح را در اختیار دارید، Renoir قواعد و قوانین عجیبی دارد. اگر نوری به جمیز بتابد، او می‌میرد و بنابراین تمام مدت باید در سایه‌ها بماند و در تاریکی شب حرکت کند. اما او قادر است از روح‌های دیگری که در محیط هستند نیز کمک بگیرد، بنابراین با کنترل روح‌های دیگر باید معماهای بازی را حل کرده و از نور بگریزید و در عین حال به عنوان یک بازی پلتفرمر باید موانعی را هم در سر راهتان پشت سر بگذارید.

هر چقدر که معماهای بازی جالب هستند و برای رمزگشایی آن‌ها باید حسابی فسفر بسوزانید اما کنترل کاراکتر کمی اعصاب خوردکن و کند است. در هر صورت اگر علاقه‌ای به بازی‌های معمایی با سبک پلتفرمر دارید، با استفاده از کدهای زیر می‌توانید Renoir را از آریو دانلود کنید.

  • digiato_renoir_1
  • digiato_renoir_2
  • digiato_renoir_3

برای دانلود بازی های 1C Entertainment و دیگر شرکت‌های بازی سازی داخلی و خارجی می‌توانید به فروشگاه آریو مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Seyed Ali Amrollahi
    Seyed Ali Amrollahi | ۲۵ دی ۱۳۹۷

    عالی

مطالب پیشنهادی