ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل تاشو
تکنولوژی

اشاره پنهانی سامسونگ به تاریخ معرفی موبایل تاشو در بنر تبلیغاتی

سامسونگ ۳ روز قبل رونمایی از پرچمدارهای سری گلکسی اس ۱۰ در اول اسفند را تایید کرد و حالا با نصب بنرهایی تبلیغاتی در پاریس، معرفی همزمان موبایل تاشو و منحصر به فرد خود طی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۴ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵

سامسونگ ۳ روز قبل رونمایی از پرچمدارهای سری گلکسی اس ۱۰ در اول اسفند را تایید کرد و حالا با نصب بنرهایی تبلیغاتی در پاریس، معرفی همزمان موبایل تاشو و منحصر به فرد خود طی همین رویداد را تقریبا قطعی کرده است.

این بنر که در یکی از میدان‌های مشهور شهر پاریس به نام «کنکورد» نصب شده برای جلب توجه بیشتر به زبان کره ای نوشته شده اما در برگردان انگلیسی آن عباراتی نظیر unfolding the future و February 20 به چشم می خورد. موبایل تاشوبیستم فوریه که مصادف با اول اسفند است به تاریخ رونمایی از سری گلکسی اس ۱۰ اشاره دارد. unfolding the future نیز اشاره ای زیرکانه به واژه foldabe یا موبایل تاشو دارد و کنار هم قرار گرفتن تصادفی این دو عبارت بسیار دور از ذهن است؛ بنابرین تا حد زیادی می توان مطمئن بود که در اولین روز آخرین ماه سال، همزمان سری گلکسی اس ۱۰ و گوشی تاشو به علاقمندان معرفی خواهند شد.

طبق دعوت نامه‌ای که کره ای ها برای مراکز خبری معتبر جهانی ارسال کرده اند، این رویداد در شهر سان فرانسیسکو برگزار گردد.

این شرکت چند ماه قبل و طی کنفرانس توسعه دهندگان پیش نمایشی از موبایل تاشو را ارائه کرد که در آن از نمایشگر انعطاف پذیر موسوم به اینفینیتی فلکس استفاده شده است. به گفته «دیجی کو»،  مدیر واحد موبایل سامسونگ بیش از یک میلیون دستگاه از موبایل تاشو تولید خواهد شد.

شایعات بسیاری پیرامون این موبایل در جریان است که در برخی آنها به باتری نه چندان قدرتمند، رم ۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی با حجم یک ترابایت، عرضه محدود و قیمت حدود ۱۸۰۰ دلاری اشاره شده است.

از گمانه زنی ها فعلی اینطور بر می آید که نسخه های مختلف سری گلکسی اس ۱۰ از حافظه رم بین ۴ تا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی حداقل ۱۲۸ و حداکثر یک ترابایتی بهره خواهند برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی