ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تپسی
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با قابلیت‌ های جدید اپلیکیشن تپسی برای رانندگان

تپسی مدتی است که در به‌روزرسانی اپلیکیشن خود فعال‌تر از همیشه شده. اگر خاطرتان باشد، چندی پیش به شما از قابلیت‌های جدید و مبتنی بر هوش مصنوعی تپسی در اپلیکیشن مخصوص مسافران خبر دادیم. اما ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

تپسی مدتی است که در به‌روزرسانی اپلیکیشن خود فعال‌تر از همیشه شده. اگر خاطرتان باشد، چندی پیش به شما از قابلیت‌های جدید و مبتنی بر هوش مصنوعی تپسی در اپلیکیشن مخصوص مسافران خبر دادیم.

اما حالا نوبت به رانندگان (سفیران) تپسی رسیده که در اپ خود قابلیت‌های جدیدی دریافت کنند. این بار تمرکز تیم تپسی در عوض به کارگیری هوش‌ مصنوعی، بیش از هر چیز روی قابلیت‌هایی بوده که بتوانند در وقت رانندگان صرفه‌جویی کرده و امنیت بیشتری برایشان به همراه بیاورند. در همین راستا دو ویژگی «مقصد دلخواه» و «ارسال پیام به تیم پشتیبانی از داخل اپلیکیشن» معرفی شده است.

«مقصد دلخواه» همانطور که از نامش بر می‌آید، به رانندگان اجازه می‌دهد که مقصد را خودشان انتخاب کنند. بدین صورت که اگر به عنوان راننده میدان تجریش را برای مقصد برگزینید، تپسی مسافرانی را به شما پیشنهاد می‌دهد که مقصد نهایی‌شان در همین حوالی قرار دارد.

تپسی
قابلیت تماس مستقیم با واحد پشتیبانی

این برای رانندگان می‌تواند خبر خوبی باشد. خصوصا آن‌هایی که در پایان روز تمایل دارند که هنگام بازگشت به خانه، آخرین مسافری که سوار می‌کنند در مسیر آن‌ها باشد و این راهی است ایده‌آل برای صرفه‌جویی در زمان. اما مزیت دیگر اینکه افرادی که هر روز در مسیری ثابت میان خانه و محل کار در رفت و آمدند هم می‌توانند در این راه مسافر سوار کنند تا ضمن درآمدزایی، به کاهش آلودگی هوا هم کمک کرده باشند.

اما قابلیت خوب دیگر، «ارسال پیام به تیم پشتیبانی از داخل اپلیکیشن» است که تا پیش از این انجامش در تپسی ممکن نبود. این امکان به سفیران اجازه می‌دهد که بتوانند بدون صرف هزینه برای تماس با پشتیبانی، پیام‌های خود را به تیم پشتیبانی ارسال کرده و پاسخ خود را ظرف 24 ساعت دریافت کنند.

ضمنا بد نیست بدانید که تیم تپسی برای نسخه بعدی اپلیکیشن سفیران سه قابلیت دیگر هم در نظر دارد. «ارسال پیام به تیم امنیت» مورد اول است که قبلا برای مسافران در دسترس قرار گرفته بود، اما حالا رانندگان هم می‌توانند در صورت احساس خطر حین یک سفر، با فشردن یک دکمه این موضوع را به اطلاع تیم تپسی برسانند تا در کمتر از 2 دقیقه تیم امنیت اپلیکیشن وارد عمل شود.

در همین رابطه «هومن دمیرچی»، هم‌مؤسس و معاونت عملیات مجموعه تپسی در گفتگو با دیجیاتو توضیحات بیشتری ارائه داد:

ما در مجموعه خودمان یک تیم امنیت داریم که کارکردهای مختلفی دارند. کارکرد اول مانیتورینگ و بررسی پروسه‌های ما به طور مستمر است که تمام تمهیدات امنیتی برایش در نظر گرفته شده. اما وظیفه دیگر تیم این است که در مواقع حساس شخصا وارد عمل شوند. بدین صورت که مستقیما مشکل را از راه دور و به شکل تلفنی از طریق راننده یا مسافر برطرف کرده یا آن را از طریق حضور در محل یا اطلاع‌رسانی به پلیس پیگیری کنند.

تپسی
ویژگی جدید مقصد دلخواه

دمیرچی در ادامه گفتگو با دیجیاتو گفت که تیم تپسی در پی آن است که تیم جدیدی در قالب همیار پلیس شکل بدهد تا اعضای آن با گشت زنی در سطح شهر، در صورت بروز مشکل برای مسافر یا راننده در محل حاضر شوند. نکته مهم اینجاست که در صورت بروز مشکل و ارسال گزارش، تپسی موقعیت جغرافیایی هر دو طرف (مسافر و سفیر) را در اختیار مراکز پلیس قرار می‌دهد.

اما قابلیت دوم، «گفتگوی داخل اپلیکیشن» نام دارد که به سفیر اجازه چت و گفتگوی بدون هزینه را با مسافر می‌دهد. و در نهایت برای سومین قابلیت، «باشگاه حرفه‌ای‌ها» را خواهیم داشت که سفیران وفادار تپسی می‌توانند در آن عضو شده و با دریافت و جمع‌آوری امتیاز، آن‌ها را به جوایزی مثل بسته رایگان لواز یدکی، تخفیف در بیمه‌ی بدنه و شخص ثالث، امکان تماس VIP با پشتیبانی و مواردی از این دست تبدیل کنند.

به گفته هم‌مؤسس تپسی، این قابلیت‌ها نهایتا تا یک ماه دیگر برای اپلیکیشن سفیران این مجموعه منتشر خواهد شد. آخرین نسخه اپلیکیشن مخصوص رانندگان تپسی را می‌توانید همین حالا از وبسایت این مجموعه دانلود کنید.

تپسی - اپلیکیشن سفیران

تپسی - اپلیکیشن سفیران

سازنده: تپسی قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 29.1 / 9.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ho1993
    ho1993 | ۲۴ دی ۱۳۹۷

    متاسفانه اپلیکیشن برای آیفون اصلا آپدیت نیست و اشکال زیاد داره مثلا موقعیت تشخیص نمیده! و دستی باید مشخص کنی این امکانات هم که اصلا اظافه نشد و فقط برای کاربران اندروید امید وارم تیم تپسی برای رانندگان که ios هستن هم توجه کنن

  • Daniel Amani
    Daniel Amani | ۲۴ دی ۱۳۹۷

    دوستان، تپسی تو چه تاریخی برای قزوین هم فعال میشه؟

مطالب پیشنهادی