ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اف
تکنولوژی

موبایل تاشوی سامسونگ احتمالا از پیش‌بینی‌های اولیه ضعیف‌تر است

۲۰۱۹ سالی است که در آن شاهد معرفی و عرضه موبایل های تاشوی بسیاری خواهیم بود و گوشی سامسونگ نیز یکی از مورد انتظارترین آن هاست، با این حال به نظر می رسد باتری این ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۴ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

۲۰۱۹ سالی است که در آن شاهد معرفی و عرضه موبایل های تاشوی بسیاری خواهیم بود و گوشی سامسونگ نیز یکی از مورد انتظارترین آن هاست، با این حال به نظر می رسد باتری این دستگاه به مراتب ضعیفتر از آن چیزی است که انتظارش را داشتیم.

دو ماه قبل موسسه تحقیقاتی کره‌ای CGS-CIMB Group مدعی شد که ظرفیت باتری گوشی تاشوی سامسونگ یا همان گلکسی اف حدود ۶ هزار میلی آمپر خواهد بود. چند روز قبل منبع دیگری هم از تعبیه دو باتری جداگانه با ظرفیت های ۳۱۰۰ میلی آمپرساعتی خبر داده بود.گلکسی اف

حالا اما منبع جدیدی تاکید کرده این دستگاه از دو باتری جداگانه با ظرفیت های ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد و در نتیجه ظرفیت کلی از ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت بیشتر نمی شود. در مقایسه با گوشی های معمول این حجم باتری مطلوب است اما با در نظر گرفتن سایز ۷.۳ اینچی گلکسی اف ممکن است کاربر با مشکل شارژ مواجه شود.

از دیگر ویژگی های مورد انتظار گلکسی اف باید به چیپست اگزینوس ۹۸۲۰ برای بازارهای بین المللی و اسنپدراگون ۸۵۵ برای آمریکا ، رم ۸ تا ۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی با ظرفیت های ۵۱۲ گیگابایت تا یک ترابایتی، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.

سامسونگ پیش از این رونمایی های کجدار و مریزی از این موبایل داشته و افراد خاصی هم در CES 2019 شانس مشاهده آن از نزدیک را داشتند؛ با این وجود انتظار می رود که اول اسفندماه و در کنار سری گلکسی اس ۱۰ شاهد معرفی کامل آن باشیم.

قیمت گلکسی اف نیز در حدود ۱۸۰۰ دلار تخمین زده شده که ۶۵ درصد آن سود ناخالص کمپانی کره ای است. بر اساس گمانه زنی های فعلی این دستگاه در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ و به صورت محدود در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۴ دی ۱۳۹۷

    شاید با پردازنده ضعیف و رم و دوربین ضعیف باشه
    آگه قراره‌ تست باشه تو بازار
    پس قوی نیست‌ مثل گلکسی ویو

مطالب پیشنهادی