ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از یک پرینتر رنگی ۷۳ دلاری رونمایی کرد

شیائومی در جریان کنفرانس خبری معرفی ردمی نوت ۷ از یک محصول دیگر هم که پیشتر نویدش را داده بود رونمایی کرد: پرینتر رنگی میجا ( Xiaomi MIJIA Photo Printer ) با قیمت ۷۳ دلار. پرینتر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

شیائومی در جریان کنفرانس خبری معرفی ردمی نوت ۷ از یک محصول دیگر هم که پیشتر نویدش را داده بود رونمایی کرد: پرینتر رنگی میجا ( Xiaomi MIJIA Photo Printer ) با قیمت ۷۳ دلار. پرینتر رنگی میجا شیائومی همراه با مجموعه ای ۴۰ عددی از کاغذ به مشتریان عرضه می شود که این پکیج نیز ۸ دلار دیگر آب می خورد.

البته اشاره کنیم میجا اولین پرینتر شیائومی نیست و این شرکت سال گذشته نیز از طریق جمع سپاری پروژه تولید محصول دیگری به نام XPRINT AR را کلید زد که در واقع نوعی پرینتر شخص ثالث است و خود شیائومی آن را تولید نمی کند. در مورد میجا اما باید بگوییم که قابلیت پرینت عکس های گرفته شده با موبایل آن هم در فرمت های مختلف را دارد. لی جون مدیرعامل شیائومی ضمن تمجید از قابلیت های این محصول مدعی شد که میجا عکس ها را با همان کیفیتی که هستند چاپ می کند.

پرینتر رنگی میجا شیائومی دستگاهی جمع و جور و در عین حال بسیار جالب است و می تواند عکس ها را با حداکثر اندازه ۱۵ سانتی متر چاپ کند. رزلوشن تصاویر پرینت شده توسط این دستگاه 300 در 300dpi اعلام شده که به لطف تکنولوژی چاپ تصعید رنگ آن فراهم می شود. این تکنولوژی می تواند تا ۲۵۶ رنگ خروجی را تشخیص دهد. تکنولوژی تصعید ضمن آنکه طیف وسیع تری از گاموت رنگی را ارائه می نماید رنگ ها را به بهترین شکل ممکن تولید می کند و خبری از تاری و زرد شدن رنگ ها در آن نیست.

پرینتر جدید شیائومی به صورت خودکار عکس ها را در آخرین مرحله چاپ با نوعی فیلم شفاف محافظتی می پوشاند تا اثری از خط و خش و اثرانگشت روی آنها باقی نماند و افشره آب نیز آسیبی به آنها وارد نکند. جنس رنگ های به کار رفته در این پرینتر نیز به گونه ایست که دربرابر گاز، نور و رطوبت مقاوم هستند و دوام بالایی دارند.

پرینتر رنگی میجا شیائومی

علاوه بر این موارد شیائومی اعلام کرده که ۶۵۵ منفذ و ۱۲ دیافراگم را با کوچک ترین اثر روی ظاهر کلی دستگاه در بدنه تعبیه کرده است. این منافذ قرار است هوا را به داخل دستگاه راه دهند و از گرم شدن آن جلوگیری نمایند و امکان پرینت مستمر و پشت سرهم تصاویر را فراهم نمایند.

این پرینتر از اپلیکیشن های میجا و واتس اپ نیز پشتیبانی میکند و قابلیت پرینت بیسیم از روی محتوای کامپیوتر را دارد و با کمک دکمه پاوری کنترل می شود که همزمان نقشه دکمه پرینت را هم ایفا می کند. این پرینتر هوشمند همچنین به کاربران خود امکان می دهد که عکس هایشان را با دوستان و خانواده روی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی