ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

راهنمای بتل پس فورتنایت فصل هفتم [هفته پنجم و ششم]

در چالش های این دو هفته از بتل پس فورتنایت کوتوله ها دوباره به دنیای بازی برگشته اند و باید در دنیای یخی و جدید بازی به دنبال آنها بگردیم.   هفته پنجم چالش های ...

مهران خاتمی
نوشته شده توسط مهران خاتمی | ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

در چالش های این دو هفته از بتل پس فورتنایت کوتوله ها دوباره به دنیای بازی برگشته اند و باید در دنیای یخی و جدید بازی به دنبال آنها بگردیم.

 

هفته پنجم

چالش های مجانی

  • فرود آمدن در مکان های مختلف: برای کامل کردن این چالش باید در نواحی Polar Peeks ،Fatal Fields ،Tomato Temple ،Leaky Lake و  Snobby Shores فرود بیایید.
  • صدمه زدن به سازه های دیگر بازیکنان (5000 واحد): برای کامل کردن این چالش به شیوه سریع تر بهتر است سلاحی مثل مینی گان یا راکت لانچر پیدا کنید وگرنه ممکن است چند بازی متعدد را صرف کامل کردن این چالش کنید. البته اگر بتوانید یک هواپیما پیدا کنید و سازه های دشمنان را از بالا و بدون دردسر نابود کنید می توانید چالش را ظرف چند دقیقه به پایان برسانید.

  • کشتن دشمنان با سلاح های دارای صدا خفه کن (دو نفر): برای کامل کردن این چالش شما دو انتخاب دارید: کلت با صدا خفه کن و سلاح اتوماتیک. به خاطر داشته باشید که سلاح اتوماتیک بر خلاف اسمش آنقدر برای شلیک به صورت رگباری مناسب نیست و بهترین عملکرد آن زمانی است که شما تک تک تیراندازی می کنید. بنابراین اگر از فاصله نزدیک با دیگر بازیکنان درگیر شدید بهتر است از کلت استفاده کنید.

چالش های بتل پس

  • رقصیدن در مناطق مختلف: برای کامل کردن این چالش باید به بلندترین مناطق Water Tower ،Ranger Tower و Air Traffic Control Tower بروید و از ایموت های خود استفاده کنید. مکان این مناطق در نقشه زیر مشخص شده است.
  • پیدا کردن صندوقچه در Waling Woods یا Paradise Palms (هفت عدد): به صورت کلی برای کامل کردن این چالش Paradise Palms انتخاب بهتری است. چون صندوقچه های آنه به هم نزدیک تر هستند و دید شما هم در آنجا بیشتر است.
  • جستجو میان یک مرد سنگی بزرگ، یک گوجه و یک درخت: مکان ستاره مخفی شده در نقشه زیر قرار دارد.

چالش ستاره مخفی

بعد از کامل کردن تمامی چالش ها و آزاد شدن لودینگ اسکرین جدید می توانید ستاره مخفی شده را در گشوه سمت چپ و بالای تصویر پیدا کنید. مکان ستاره مخفی در نقشه زیر مشخص شده است.

هفته ششم

چالش های مجانی

  • پیدا کردن یک جعبه مهمات در هفت نقطه مختلف: برای این چالش فقط باید به خاطر بسپارید که در بازی ها به کدام مناطق سر زده اید. چون در بازی چیزی به شما نشان داده نمی شود.

  • پیدا کردن کوتوله های یخ زده (7 عدد): در هفته ششم هر وقت در نزدیکی یکی از این کوتوله ها باشید مثل دفعات قبل صدای آنها را می شنوید. مکان تمامی کوتوله ها در نقشه زیر مشخص شده است.
  • کشتن دشمنان در Luck Landing یا Tilted Towers (سه نفر)

چالش های بتل پس

  • رفتن به دو مکان مختلف در یک بازی (چند مرحله ای): برای کامل کردن این چالش باید ابتدا در یک بازی به Polar Peak و Tilted Towers، سپس به Lucky Landing و Retail Row و در نهایت به Lazy Links و Shifty Shafts بروید. برای رفت و آمد سریع به مکان های مختلف بهترین انتخاب شما استفاده از هواپیما است. در نقشه زیر مکان هواپیماها در بازی مشخص شده است.
  • پرت کردن توپ هاکی به فاصله بیشتر از 150 متر: این چالش نسبتا از دیگر چالش های این دو هفته سخت تر است. برای کامل کردن این چالش باید حداقل به لول 26 از بتل پس رسیده باشید تا ایموت هاکی را داشته باشید. سپس باید جایی را برای ضربه زدن به توپ هاکی پیدا کنید تا توپ مسیر لازم را طی کند. این بیشتر به انتخاب شخصی شما بستگی دارد. فقط باید جایی را پیدا کنید که خیلی شلوغ نباشد و فضای آزاد زیادی برای حرکت داشته باشد
  • صدمه زدن به دشمنان به سلاح های مختلف (چند مرحله ای، هر بار 200 واحد): برای کامل کردن این چالش باید ابتدا با SMG، سپس با سلاح های رگباری و در نهایت با نارنجک ها به دشمنان خود صدمه بزنید
  • صدمه زدن به دشمنان با سلاح های مختلف

چالش ستاره مخفی

بعد از کامل کردن تمامی چالش ها در لودینگ اسکرین جدید می توانید ستاره مخفی را روی تابلوی سمت چپ تصویر مشاهده کنید. ستراه مخفی در نقشه زیر مشخص شده است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی