ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروشگاه جدید سامسونگ در مجتمع پایتخت تهران افتتاح شد

سامسونگ ایران امروز‌ (۲۵ دی ماه) در مراسمی از جدیدترین فروشگاه موبایل خود در طبقه همکف مجتمع پایتخت رونمایی کرد. در این فروشگاه دستگاه‌های موبایل، تبلت و لوازم جانبی‌ سامسونگ عرضه می‌شود. «علیرضا توسلی»، مدیر ارشد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۵

سامسونگ ایران امروز‌ (۲۵ دی ماه) در مراسمی از جدیدترین فروشگاه موبایل خود در طبقه همکف مجتمع پایتخت رونمایی کرد. در این فروشگاه دستگاه‌های موبایل، تبلت و لوازم جانبی‌ سامسونگ عرضه می‌شود.

«علیرضا توسلی»، مدیر ارشد واحد موبایل سامسونگ ایران در گفتگو با دیجیاتو و در پاسخ به این پرسش که آیا تغییری در شرایط بازار موبایل به وجود آمده که سامسونگ تصمیم به افتتاح این فروشگاه جدید گرفته است، گفت:

«سامسونگ با توجه به سهم بازاری که در جهان و ایران دارد، سیاست‌های فروش، توزیع و خدمات فروش را منوط به تغییرات لحظه‌ای بازار نمی‌کند. برنامه توسعه فروشگاه‌های خود را از مدت‌ها قبل برای سال جدید میلادی تدوین کرده بودیم و در مسیر پیش رو نیز این برنامه‌ها را با قدرت ادامه می‌دهیم. ما اگر برنامه‌های تبلیغاتی و فروش خودمان که زیرساختی هم هستند و احتیاج به برنامه‌ریزی‌های بلندمدت دارند را مسکوت کنیم، در آینده دچار یک وقفه و خلل غیرقابل جبران می‌شویم.»

توسلی در خصوص تغییرات پیش رو در شرایط ورود موبایل به کشور نیز به دیجیاتو گفت: «ما امیدواریم شرایط ورود کالا به کشور بهبود پیدا کند و مسئولین ذیربط قول‌هایی در این رابطه داده‌اند. همچنین من با توجه به ثبات نرخ ارز در برابر ریال ایران، نشانه‌هایی از بهبود شرایط را در بازار می‌بینم. رشد فروش در حال اتفاق افتادن است و ما نیز با توجه به سهمی که از بازار داریم، از این مسئله بی‌بهره نیستیم.»

مدیر ارشد واحد موبایل سامسونگ ایران اشاره می‌کند که این فروشگاه برای مخاطبانی طراحی شده است که علاقمند به گجت‌های رده بالا هستند: «این فروشگاه همچنین با توجه به قرار گرفتنش در کنار خیابان ولیعصر و میرداماد، بخش عمده‌ای از شهر تهران را هم برای نقاط مرکزی و هم نقاط شمالی تهران پوشش می‌دهد. هرچند در مرکز پایتخت، فروشگاه‌های دیگری هم داشتیم اما این نقطه، یک نقطه ممتاز است که علاقه داشتیم یکی از شعب خودمان را در آن افتتاح کنیم.»

نحوه طراحی فروشگاه جدید سامسونگ در مرکز کامپیوتر پایتخت، این اجازه را به کاربر می‎دهد که با ویژگی‎های پرچمداران این برند از نزدیک آشنا شود. بخش‎های عکاسی، اسلوموشن، صندلی واقعیت مجازی از قسمت‎های جالب این فروشگاه هستند. نسل جدید فروشگاه‌های سامسونگ با تکیه بر طراحی نوآورانه خود با هدف ایجاد تجربه‌ای جذاب از فناوری ساخته شده‌اند. پیش از این و در آبان ماه امسال، سامسونگ پیشرفته‌ترین فروشگاه موبایل خود را در بلوار اندرزگوی تهران افتتاح کرد که سومین نمونه از فروشگاه‌های مدرن سامسونگ در جهان بود. گزارش «روزیاتو» از مدرن‌ترین فروشگاه سامسونگ در ایران که مربوط به همان زمان است را ببینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۶ دی ۱۳۹۷

    ای کاش سایت سامسونگ سفارش آنلاین رو قبول میکرد‌ با تمام گارانتی‌ و...

  • poison1364
    poison1364 | ۲۵ دی ۱۳۹۷

    مگه ما تحریم نیستیم؟ پس چرا این سامسونگ مقاومت میکنه؟! :)

مطالب پیشنهادی