ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نجات جان مسافر اسنپ
تکنولوژی

راننده اسنپ مسافرش را از آدم‌ربایی نجات داد

اسنپ خبر می‌دهد که راننده تبریزی جان مسافرش را در یک اقدام آدم‌ربایی نجات داده است. «امیر شادمان خضرلو» راننده ۳۳ ساله اسنپ، در یکی از سفرهای خود با آدم‌ربایی که قصد ربودن مسافرش را ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۳

اسنپ خبر می‌دهد که راننده تبریزی جان مسافرش را در یک اقدام آدم‌ربایی نجات داده است. «امیر شادمان خضرلو» راننده ۳۳ ساله اسنپ، در یکی از سفرهای خود با آدم‌ربایی که قصد ربودن مسافرش را داشت، روی پل کابلی تبریز درگیر ‌شد و جان مسافرش را نجات داد.

به گزارش واحد عملیات اسنپ، در یکی از سفرهای این سامانه در شهر تبریز فردی ناشناس اقدام به تعقیب خودروی اسنپ می‌کند و «زمانی که فرد آدم‌ربا تلاش می‌کند تا مسافر را که خانمی جوان بوده به زور از ماشین پیاده کند، راننده با به خطر انداختن جان خود جلوی این اقدام را می‌گیرد. همچنین با ورود پلیس به این ماجرا فرد آدم‌ربا دستگیر و موضوع به مراجع قانونی ارجاع داده شد.»

آبان ماه سال گذشته، اسنپ فعالیت خود را در تبریز آغاز کرد. در واقع تبریز هفتمین شهری بود که اسنپ کار خود را در آن آغاز کرد.

اسنپ اکنون در ۸۶ شهر کوچک و بزرگ و ۲۶ استان کشورمان به شهروندان خدمت‌ رسانی می‌کند. از آغاز به کار سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ ۴ سال می‌گذرد و این سامانه تلاش دارد تا با گسترش فعالیت خود در شهرهای مختلف ایران حمل و نقل را برای مردم آسان و مقرون به صرفه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • MOHAMMAD-7
    MOHAMMAD-7 | ۲۷ دی ۱۳۹۷

    اسنپ از رانده هاش مثل برده استفاده میکنه هیچ ارزشی واسشون قائل نیست.

  • SM
    SM | ۲۶ دی ۱۳۹۷

    مرگ بر اسنپ، واقعا وندم چرا با این نرخ ها یک عده میرن عضو میشن و اسنپ بعنوان برده ازشون استفاده میکنه

  • Babak Gharipur
    Babak Gharipur | ۲۶ دی ۱۳۹۷

    کثیف ترین شرکت ایرانی اسنپه، من چند ماه برای اسنپ کار کردم، بدون هیچ دلیل موجه ای تاکید میکنم هیچ دلیل موجه ای حساب منو مسدود کرد و کسی هم پاسخگو نبود، ده هزار تومن پول من رو هم بالا کشید، شرکتیه که همیشه دنبال حاشیه هستش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی