ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اندرومدا مایکروسافت
تکنولوژی

انتشار ویدیوی رندر منتسب به گوشی تاشو مایکروسافت [تماشا کنید]

ظاهراً مایکروسافت هم در پیوستن به تولید کنندگان گوشی های هوشمند تاشو جدی است. ویدیویی از رندر دستگاه تاشو اندرومدا مایکروسافت منتشر شده که طراحی احتمالی آن را نمایان می کند. ماه ها است که ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

ظاهراً مایکروسافت هم در پیوستن به تولید کنندگان گوشی های هوشمند تاشو جدی است. ویدیویی از رندر دستگاه تاشو اندرومدا مایکروسافت منتشر شده که طراحی احتمالی آن را نمایان می کند.

ماه ها است که خبرهایی از دستگاه تاشو مایکروسافت به گوش می رسد. گفته می شود این دستگاه یک گوشی تاشو با اسم رمز اندرومدا است و مایکروسافت سال ها است که در حال کار روی آن است. ویدیوی رندر جدید در کانال یوتوب مشهور ConceptCreator منتشر شده و دستگاهی را به نمایش می گذارد که طراحی تاشو دارد و خبری از هیچ کلیدی در آن نیست. در این ویدیو مایکروسافت اندرومدا با باز شدن، ظاهری شبیه به یک تبلت دارد و شباهت هایی با سری دستگاه های سرفیس هم به چشم می خورد.

انتظار می رود دستگاه به قلمی مشابه با آنچه در سرفیس لپتاپ یا سرفیس پرو شاهد بودیم را با خود به همراه داشته باشد. همچنین گفته شده که مایکروسافت در حال آزمایش پردازنده های ARM است البته هنوز مشخص نیست که اندرومدا نهایی از چیپست های کوالکام بهره خواهد برد یا شرکت ساکن ردموند چیپست دیگری را بر خواهد گزید.

مایکروسافت هنوز به طور رسمی درباره این محصول اظهار نظر نکرده، البته منبعی نزدیک به این شرکت به وبسایت ورج اعلام کرده که مایکروسافت سرمایه گذرای بزرگی روی این محصول انجام داده و در حال تطبیق دادن ویندوز برای کار روی این دستگاه هستند. شاید محصول مایکروسافت با آنچه در این ویدیو دیده می شود متفاوت باشد. گفته شده در کنار مایکروسافت شرکت های دیگری از جمله ال جی، اپل و هواوی هم روی گوشی هایی تاشو کار می کنند. انتظار می رود این موبایل ها در دو یا سه سال آتی روانه بازار شوند.

سامسونگ و فلکس پای هم از نمونه های اولیه گوشی های با نمایشگر تاشو رونمایی کرده بودند. در حالی که محصول سامسونگ هنوز به عموم نشان داده نشده اما در رویداد CES 2019 فلکس پای در معرض دید همگان قرار گرفت و البته شاهد محصولی نه چندان کامل بودیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abo_l
    abo_l | ۲۵ دی ۱۳۹۷

    این گوشی یا تبلت در واقع دوتا دستگاه در یک دستگاه هست تازه با تکنولوژی جدید تر و گرون تر پس انتظار قیمت ارزون رو نداشته باشین شما باید پول دوتا دستگاه رو بدین به یکی پس پول یدون ایفون و ایپد میشه بالای 20 تومن مبارکه خریداراش

مطالب پیشنهادی