ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جدیدترین تریلر داستانی The Division 2 را اینجا ببینید [تماشا کنید]

همان‌طور که یوبیسافت پیش از این وعده داده بود، دقایقی پیش تریلر جدیدی از بازی The Division 2 منتشر شد. این تریلر دلایل ایجاد هرج و مرج در پایتخت سیاسی آمریکا یعنی واشنگتن را بازگو ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۶ دی ۱۳۹۷ | ۲۲:۱۵

همان‌طور که یوبیسافت پیش از این وعده داده بود، دقایقی پیش تریلر جدیدی از بازی The Division 2 منتشر شد.

این تریلر دلایل ایجاد هرج و مرج در پایتخت سیاسی آمریکا یعنی واشنگتن را بازگو می‌کند که بعد از دیگر شهر بزرگ این کشور یعنی نیویورک فرو پاشیده و حال وظیفه شما و سایر همگروهی‌هایتان باز گرداندن آرامش به شهر آن‌ هم در شرایط آغاز جنگ‌های داخلی است.

در The Division 2 گروه‌های متفاوتی وجود دارند که هر کدام از آن ها اهداف متفاوتی را دنبال می‌کنند. مطابق انتظار، بعضی از گروه‌ها سعی در سو استفاده از شرایط جنگ داخلی را داشته و بعضی دیگر نیز برای بازگشت کشور به وضعیت عادی و برقرار شدن دموکراسی تلاش می‌کنند.

زمینه ساز تمام این اتفاقات، ویروسی است که در جریان واقعه جمعه‌سیاه شیوع پیدا کرد. این ویروس پس از مدتی تمام آمریکا را گرفتار خود کرد و حال، بازماندگان قصد دارند با همکاری یکدیگر همه چیز را از نو بسازند. در چنین شرایطی، فرماندهان نظامی و افراد بلند پایه‌ سیاسی به پناهگاه‌های زیرزمینی گریخته‌اند و مردم عادی در مقابله با تهدیدهای جدید تنها باقی مانده‌اند

بازی The Division 2 در تاریخ ۲۴ اسفند سال جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. جالب است بدانید که نسخه پی سی این عنوان از فروشگاه اپیک گیمز در دسترس خواهد بود. همچنین چندی پیش هم سیستم مورد نیاز برای اجرای این عنوان مشخص شد که از اینجا به آن دسترسی خواهید داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی