ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید بتلفیلد 5 با محوریت محتویات جدید بازی [تماشا کنید]

الکترونیک آرتز مطابق قولی که پیش از این داده بود، به زودی آپدیت مهمی را برای بازی بتلفیلد 5 منتشر خواهد کرد.  در ضمن، به مناسبت عرضه این آپدیت، تریلر جدیدی از بازی منتشر شده ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

الکترونیک آرتز مطابق قولی که پیش از این داده بود، به زودی آپدیت مهمی را برای بازی بتلفیلد 5 منتشر خواهد کرد.  در ضمن، به مناسبت عرضه این آپدیت، تریلر جدیدی از بازی منتشر شده که محتوای این به‌روزرسانی را مشخص می‌کند.

با عرضه این آپدیت، به طور رسمی دومین فصل بتلفیلد 5 با نام Lightning Strikes آغاز می‌شود که به بخش‌های جدیدی را به این عنوان اضافه می‌کند.

اولین مود جدید اضافه شده به بازی حالت Combined Arms خواهد بود که در واقع یک مود کو-آپ است. بخش Squad Conquest که در واقع حالت خلوت‌تر مبارزات ۶۴ نفره بتلفیلد 5 محسوب می‌شود هم از فردا به مدت دو هفته با پشتیبانی از ۱۶ نفر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین حالت Rush که در آن سرعت دو تیم اهمیت زیادی دارد نیز با این آپدیت به بتلفیلد باز خواهد گشت.

علاوه بر تمام موارد بالا، این آپدیت چند اسلحه جدید را هم به بازی اضافه می‌کند که از طریق آپدیت‌های هفتگی به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد. لازم به ذکر است که از فردا می‌توانید این به‌روزرسانی را روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی دریافت کنید.

طی ماه‌های اخیر انتقادات زیادی به بتلفیلد 5 به خاطر کمبود محتوا شده و توسعه دهندگان این بازی قول داده‌اند تا با عرضه به‌روزرسانی‌های متعدد این ضعف‌ها را جبران کنند. برای مثال، طی ماه مارس سال جاری شاهد انتشار حالت بتل رویال بتلفیلد 5 با نام Firestorm خواهید بود که از ۶۴ کاربر همزمان و محیط تخریب پذیر پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • min
    min | ۲۶ دی ۱۳۹۷

    بااین وضع اقتصاد حسرت به دل موندیم

مطالب پیشنهادی