ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
نرم افزار و اپلیکیشن

توییتر اندروید هم به امکان تغییر نحوه نمایش توییت ها مجهز شد

تقریبا یک ماه پیش، توییتر قابلیتی به نسخه iOS اپلیکیشن خود اضافه کرد تا کاربران بتوانند از طریق فشردن یک آیکن مخصوص میان دو حالت مختلف نمایش توییت‌ها در تایملاین جابجا شوند؛ یکی نمایش بر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

تقریبا یک ماه پیش، توییتر قابلیتی به نسخه iOS اپلیکیشن خود اضافه کرد تا کاربران بتوانند از طریق فشردن یک آیکن مخصوص میان دو حالت مختلف نمایش توییت‌ها در تایملاین جابجا شوند؛ یکی نمایش بر اساس ترتیب زمانی و دیگری نمایش الگوریتمی که توییت‌های دوستان و توییت‌های محبوب را بالاتر از سایرین به نمایش می‌گذارد.

به گزارش منابع خبری این ویژگی که در ابتدا برای کاربران آیفون و آیپد منتشر شده بود، حالا برای کاربران اندروید هم در دسترس قرار گرفته است. تیم توییتر با اعلام این موضوع در رویدادی خبری که در شهر نیویورک برگزار شد، از عملکرد این قابلیت در اندروید پرده برداشت.

توییتر

با فشردن آیکن جرقه نور که در گوشه بالا و سمت راست تایملاین قرار گرفته، یک باکس کوچک در انتهای صفحه ظاهر می‌شود. اولین گزینه‌ای که در این باکس می‌بینید، به شما می‌گوید که «در صفحه خانه توییت‌های پرطرفدار را بالاتر از بقیه می‌بینید». اما زیر همین پیام، گزینه دیگری هم هست که به شما اجازه می‌دهد توییت‌ها را به ترتیب زمانی معکوس مشاهده کنید.

این یعنی جدیدترین توییت‌ها بالاتر از بقیه قرار می‌گیرند. اما با انتخاب این حالت، دفعه بعدی که روی آیکن جرقه اشاره کنید آخرین توییت‌های تایملاین در لحظه به نمایش شما در می‌آیند. ضمنا در باکس تنظیمات این امکان را دارید که با فشردن گزینه Go back Home مجددا به حالت نمایش الگوریتمی توییت‌ها برگردید و همیشه به این تنظیمات دسترسی خواهید داشت.

ویژگی جدید نسخه اندروید توییتر، به شکل یک آپدیت تحت سرور در حال انتشار است. بنابراین نیازی نیست که اپلیکیشن خود را از گوگل پلی آپدیت کنید و تا رسیدن این قابلیت به موبایل شما، چاره‌ای جز انتظار ندارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی