ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

NACTOY-2019-Main-Art
خودرو

جنسیس G70 و هیوندای کونا برنده جایزه خودروهای برتر آمریکای شمالی شدند؛ موفقیتی تاریخی برای کره ای ها

هر ساله جمعی 60 نفره از خبرنگاران خودرویی ایالات متحده و کانادا، مدل های برتر را در سه کلاس خودروهای سواری، شاسی بلندها و پیکاپ ها انتخاب می کنند. برای رده بندی اتومبیل های حاضر ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

هر ساله جمعی 60 نفره از خبرنگاران خودرویی ایالات متحده و کانادا، مدل های برتر را در سه کلاس خودروهای سواری، شاسی بلندها و پیکاپ ها انتخاب می کنند. برای رده بندی اتومبیل های حاضر در هر کلاس، فاکتورهایی مثل وضعیت در سگمنت، نوآوری، طراحی، ایمنی، هندلینگ، میزان رضایت راننده و ارزش در برابر قیمت مد نظر قرار گرفته و برندگان نهایی در نمایشگاه خودروی دیترویت معرفی می شوند.

2019NACTOY

امسال کره ای ها بسیار خوش درخشیده و توانسته اند در دو کلاس خودروی سواری و کراس اوور رتبه اول را کسب کنند. بر این اساس سدان کامپکت جنسیس G70 که برای رویارویی مستقیم با ب ام و سری 3 و مرسدس C توسعه یافته، عنوان برترین اتومبیل سواری سال را از آن خود کرده است.

برای کسب این افتخار، جنسیس G70 بر هوندا Insight و ولوو S60/V60 از پیش رو برداشته است. سدان لوکس کره ای ها که از اکثر بررسی ها سربلند بیرون آمده، پیش از این نیز به عنوان خودروی سال از سوی مجله معروف موتورترند برگزیده شده بود.

کریس پاکرت (Chris Paukert) دبیر ارشد سایت Roadshow که زیر مجموعه CNET محسوب می شود، درباره جنسیس G70 گفته:

جنسیس G70 نه تنها پا به پای بزرگانی مثل ب ام و سری 3، آئودی A4 و مرسدس C کلاس حرکت می کند، بلکه به لحاظ لذت رانندگی و ارزش در برابر قیمت همه آن را شکست می دهد.

در بخش خودروهای شاسی بلند از میان 20 نامزد، سه مدل آکیورا RDX، جگوار I-Pace و هیوندای کونا به بخش فینال راه یافته بودند. از بین فینالیست ها این کراس اوور برقی هیوندای کونا است که بیشتر از دو رقیب نظر مثبت هیئت داوران را جلب کرده و به عنوان شاسی بلند سال دست یافته است.

هیوندای کونا با ایجاد تعادل بین فاکتورهایی مثل دامنه حرکتی قابل قبول، قیمت پایین، کابین کاربردی و دینامیک رانندگی مناسب می تواند بیشتر مشتریان را برای خرید خود ترغیب کند.

جایزه پیکاپ برگزیده سال به گروه فیات کرایسلر و مدل رم 1500 رسیده است. این پیکاپ تنومند آمریکایی با از پیش رو برداشتن رقبای هموطنی مثل شورولت سیلورادو 1500 و GMC سیرا 1500 به این عنوان نایل شده است.

2019-Ram-1500-01

آقای جان دیویس (John Davis) تهیه کننده ارشد برنامه تلویزیونی MotorWeek درباره انتخاب خود گفته رم به پیشتازی در ساخت پیکاپ های بزرگ و بهبود تفریح خانواده ها ادامه می دهد. وی معتقد است رم 1500 به لحاظ راحتی کابین، کیفیت سواری و توانایی حمل بار و بکسل کردن برتر از رقبا بوده و شایستگی دریافت جایزه را دارد.

جنسیس

گفتنی است سال گذشته هوندا آکورد، ولوو XC60 و لینکلن Navigator جوایز مدل های برتر سال آمریکای شمالی را که به طور اختصاری با نام NACTOY شناخته می شود، کسب کرده بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی