ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازار موبایل
تکنولوژی

اپل در بازار موبایل ۲۰۱۹ به گرد پای هواوی هم نمی‌رسد

بنا بر گزارش شرکت تحقیقاتی TrendForce هواوی علی رغم چالش های متعدد سال موفقی را پیش رو دارد. در صورتی که تحلیل های این موسسه درست از آب درآید، سال جاری میلادی ۱.۴۱ میلیارد موبایل تولید ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

بنا بر گزارش شرکت تحقیقاتی TrendForce هواوی علی رغم چالش های متعدد سال موفقی را پیش رو دارد.

در صورتی که تحلیل های این موسسه درست از آب درآید، سال جاری میلادی ۱.۴۱ میلیارد موبایل تولید می شود که نسبت به پارسال ۳.۳ کاهش پیدا می کند. دلیل این امر به ناتوانی شرکت های موبایل ساز در نوآوری و ارائه قابلیت های کاربردی برمی گردد اما در کنار آن نبرد تجاری بین چین و آمریکا نیز نقشی کلیدی ایفا می کند. بنابرین در صورت کاهش شعله های آن بازار موبایل شانس بیشتری برای رونق دوباره خواهد داشت. بازار موبایل

از سوی دیگر در صورت شدت گرفتن تنش ها احتمال کاهش تولید تا ۵ درصد نیز وجود دارد. اپل قبلا به تاثیر این مشکلات در روند فروش خود صحه گذاشته اما به نظر می رسد دستگیری مدیر مالی هواوی، افزایش فشارها بر آنها یا استعفای مدیرانش نمی تواند از موفقیت های مالی غول چینی جلوگیری کند.

بر اساس برآوردهای TrendForce در ۲۰۱۹ تعداد موبایل های تولیدی هواوی با رشد ۸ درصدی نسبت به سال گذشته به رقم قابل توجه ۲۲۵ میلیون دستگاه خواهد رسید که برابر با سهم ۱۶ درصدی از بازار است.

انتظار می رود تعداد آیفون های تولیدی امسال به ۱۸۹ میلیون واحد برسد که سهم اپل را از بازار موبایل با کاهش ۲ درصدی مواجه کرده و به ۱۳ درصد تقلیل می دهد.

در جایگاه اول نیز کماکان سامسونگ قرار دارد که با در پیش گرفتن استراتژی های جدید و تمرکز بر بازار هند به سهم ۲۰ درصدی قناعت خواهد کرد.

در این سال رتبه بندی تولید کننده های موبایل تغییر چندانی نخواهد کرد و در رده های چهارم تا ششم نیز کماکان شرکت های چینی شیائومی، اوپو و ویوو به قوت خود باقی می ماند. هرچند در این میان پیش بینی شده که شیائومی با افزایش تولید و ویوو با روند کاهش عرضه مواجه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mansour.bz
    mansour.bz | ۸ فروردین ۱۳۹۸

    ولا شکن

مطالب پیشنهادی