ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارسال دعوت نامه های سونی برای MWC 2019

با اینکه سونی چندی پیش اعلام کرده برنامه‌ای برای عرضه‌ی اکسپریا XZ4 Compact ندارد اما به نظر می‌رسد این برند ژاپنی هنوز قصد دارد چند تلفن هوشمند را در کنگره جهانی موبایل (MWC 2019) معرفی نماید. ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

با اینکه سونی چندی پیش اعلام کرده برنامه‌ای برای عرضه‌ی اکسپریا XZ4 Compact ندارد اما به نظر می‌رسد این برند ژاپنی هنوز قصد دارد چند تلفن هوشمند را در کنگره جهانی موبایل (MWC 2019) معرفی نماید. به همین منظور سونی دعوت‌نامه‌هایی برای رویدادی در روز ششم اسفند ماه آماده کرده و آن را برای اصحاب رسانه فرستاده است.

دعوت نامه‌های انگلیسی هنوز ارسال نشده‌اند اما این تولید کننده تلفن‌های هوشمند، نسخه‌های روسی و ایتالیایی را برای رسانه‌های دیگر فرستاده شده. متاسفانه عکس‌های لو رفته از این دعوت نامه‌ها مشخصات زیادی از رویداد یا برنامه‌های این برند ژاپنی را لو نمی‌دهد.

بر اساس شایعات لو رفته، جنجالی ترین برنامه‌ سونی برای رویداد MWC 2019، معرفی پرچمدار بعدی آن خواهد بود. اکسپریا XZ4 قرار است به یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با نسبت تصویر ۲۱:۹ مجهز شود و یک آرایه دوربین سه گانه در بدنه‌ی پشتی آن قرار گیرد.

همچنین قرار است پرچمدار سونی از یک چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد. ضمن اینکه باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتبیانی از سیستم عامل اندروید پای، دیگر مشخصات این تلفن هوشمند محسوب می شود.

علاوه بر این مشخص شده که سه گوشی دیگر با نام‌ها اکسپریا L3، اکسپریا XA3 و اکسپریا XA3 اولترا به همراه پرچمدار سونی معرفی خواهند شد و گزینه‌های اقتصادی و میان رده برند ژاپنی برای سال ۲۰۱۹ میلادی را تشکیل خواهند داد.

در پایان باید اشاره کنیم که علی رغم افزایش محبوبیت موبایل های گیمینگ ظاهرا خبری از موبایل نسخه پلی استیشن در کار نخواهد بود. همچنین به نظر می رسد ژاپنی ها عجله چندانی برای ورود به حوزه 5G ندارند و این در حالی است که سامسونگ نسخه اولیه گلکسی 5G را در CES 2019 به نمایش گذاشته بود.

 

تماشا کنید: رندر‌هایی از سونی اکسپریا XZ4 با ظاهر نه چندان متفاوت منتشر شد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی