ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی جهان باز Star Wars توسط الکترونیک آرتز لغو شد

الکترونیک آرتز به طور غیر منتظره ای اعلام کرد یک بازی Star Wars در سبک جهان باز را لغو کرده است. استودیو خاطره انگیز ویسرال گیمز قبل از بسته شدن برای همیشه روی یک نسخه ...

Ojan Salemi
نوشته شده توسط Ojan Salemi | ۲۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

الکترونیک آرتز به طور غیر منتظره ای اعلام کرد یک بازی Star Wars در سبک جهان باز را لغو کرده است.

استودیو خاطره انگیز ویسرال گیمز قبل از بسته شدن برای همیشه روی یک نسخه داستان محور از سری جنگ ستارگان کار می‌کر0د. بعد از تعطیلی این استودیو، الکترونیک آرتز کار ساخت بازی را به شعبه ونکور این کمپانی سپرد و اعلام کرد که تغییرات ساختاری در این عنوان صورت خواهد گرفت.

حال و بعد از چندین ماه بی خبری، الکترونیک آرتز اعلام کرد که ساخت این بازی رسما لغو شده است. بازی Star Wars ویسرال گیمز از همان ابتدا سر و صدای زیادی به پا کرد. خطی و داستان محور بودن بازی باعث شد تا بسیاری از هواداران قدیمی جنگ ستارگان به ساخت یک عنوان داستان محور از این سری امیدوار شوند.

بازی Star Wars

البته الکترونیک آرتز مانند گذشته علاقه‌ای به ساخت عناوینی که به طور صرف روی بخش داستانی متمرکز هستند نداشت و به همین دلیل هم سبک بازی از حالت خطی به جهان باز تغییر کرد. آن‌طور که از گفته‌ها مشخص است، حتی تغییر سبک بازی هم باعث نشده تا الکترونیک آرتز علاقه‌ای به انتشار این عنوان داشته باشد و سرانجام این بازی به طور کامل لغو شده است.

سال گذشته این کمپانی با عرضه Star Wars: Battlefront 2 سر و صدای زیادی در دنیای بازی‌های ویدیویی به پا کرد. بسیاری از کاربران و منتقدان به خاطر حضور بیش از اندازه پرداخت‌های درون برنامه‌ای به این عنوان تاختند. در ضمن، نباید از این نکته غافل شد که لغو شدن این بازی به معنای پایان کار الکترونیک آرتز با جنگ ستارگان نیست و طی آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه چند عنوان با محوریت این فرنچایز خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۲۶ دی ۱۳۹۷

    من حس میکنم کسانی که تو EA کار میکنن همشون شبیه اقای خرچنگ تو باب اسفنجی هستن ??? جز پول به هیچ چی فک نمیکنن اگه دقت کرده باشین دیگه فقط بازی های انلاین که پر از پرداخت های درون برنامه ای داره میسازن کلا بیخیال بازی های افلاین و داستان محور شدن کلا بازی های EA خیلی وقت که اینطور شدن و بدرد نمیخورن چون هدفشون فقط پول

    • پدرام بهادری
      پدرام بهادری | ۲۶ دی ۱۳۹۷

      دقیقا. امسال EA داره یکی از بدترین سال هاشو می گذرونه. یه بار دیگه باید بدترین کمپانی سال بشن و فروش افت شدید کنه تا دوباره برگردن :)))

مطالب پیشنهادی