ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

برای یک هفته بخش بتل رویال Black Ops 4 را رایگان تجربه کنید

اکتیویژن و تری‌آرک اخیرا اعلام کردند که علاقه‌مندان می‌توانند نسخه‌ای محدود از جدیدترین کال آو دیوتی منتشر شده را به مدت یک هفته تجربه کنند. Call of Duty: Black Ops 4 دارای حالت بتل رویالی ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۲۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۰

اکتیویژن و تری‌آرک اخیرا اعلام کردند که علاقه‌مندان می‌توانند نسخه‌ای محدود از جدیدترین کال آو دیوتی منتشر شده را به مدت یک هفته تجربه کنند.

Call of Duty: Black Ops 4 دارای حالت بتل رویالی با نام Blackout است که از طرف کاربران بازخورد بسیار مثبتی دریافت کرده و به عبارتی تبدیل به سرگرم کننده‌ترین بخش بلکس آپس 4 شده است.

حال اکتیویژن فرصتی را به علاقه‌مندان بازی داده تا بتوانند ابتدا به مدت یک هفته نسخه محدود بلک اپس 4 را که تنها دارای حالت بلک‌اوت است دانلود کنند و درصورتی که از آن راضی بودند، بازی را خریداری کنند.

این نسخه محدود شامل تمام شخصیت‌ها، اسلحه‌ها، تجهیزات و لوکیشن‌های بازی می‌شود و از این حیث کاربران با محدودیتی روبه‌رو نخواهند بود. همچنین آپدیت 1.11 بازی نیز اخیرا برای نسخه کنسول آن عرضه شده و به زودی روی نسخه کامپیوتری آن نیز عرضه می‌شود و بازیکنان از تغییرات آن در این حالت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

بلک آپس 4

این به روز رسانی شامل برخی محتوای انحصاری برای افرادی که سیزن پس بازی را خریداری کرده‌اند می‌باشد. سیستم لوت کردن در بلک‌اوت نیز برای نسخه کنسولی بازی دچار تغییراتی شده و درصورتی که این حالت رایگان را روی کنسول خود تجربه کنید، از این سیستم جدید استفاده خواهید کرد.

به نظر می‌رسد این روزها باز هم بازار بازی‌های بتل رویال باز هم رونق گرفته. پس از عرضه نقشه جدید پابجی با نام ویکندی در ادامه شاهد بالا رفتن تعداد بازیکنان آن بودیم. فصل دوم بازی رینگ آو الیسیوم نیز اخیرا آغاز شده و نقشه جدیدی نام Europa Island  همراه ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید به آن اضافه شده است.

حالت رایگان بلک‌اوت از پنجشنبه روی تمام پلتفرم‌های موجود شامل پى سى، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان دردسترس خواهد بود و می‌توانید به مدت یک هفته از آن لذت ببرید. توجه داشته باشید که برای دریافت نسخه ویندوز نیازمند اکانت بتل.نت خواهید بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی