ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میان رده گلکسی A90 از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و رنگ آمیزی گرادیان بهره می‌برد

چند وقتی است که سامسونگ موفق شده با پرچمدارانش عنوان بهترین تولید کننده‌ی تلفن های هوشمند اندرویدی را از آن خود نماید. حال شایعات حاکی از آن است که این تولیدکننده‌ی کره‌ای هدف دارد در ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

چند وقتی است که سامسونگ موفق شده با پرچمدارانش عنوان بهترین تولید کننده‌ی تلفن های هوشمند اندرویدی را از آن خود نماید. حال شایعات حاکی از آن است که این تولیدکننده‌ی کره‌ای هدف دارد در سال ۲۰۱۹ میلادی در بخش موبایل‌های اقتصادی و گوشی‌های میان رده فعالیت خود را بالا ببرد تا همچنان توان رقابت در بازار را داشته باشد. در این میان مشخصاتی از میان رده گلکسی A90 منتشر که جزئیاتی از آن را مشخص می‌کند.

بر اساس گزارش وبسایت کره ای ET News سامسونگ در سال ۲۰۱۹ میلادی، هدف دارد  ۹ گوشی جدید از از گلکسی A10 تا گلکسی A90 معرفی کند و به نوعی فاصله میان گوشی‌های اقتصادی و میان رده‌هایش را با این مدل‌ها پر کند. بدین ترتیب گزینه‌های متعددی برای خریداران فراهم خواهد شد.

حال کارکنان سایت SamMobile، جزئیات بیشتری از گلکسی A90 منتشر کرده‌اند که به نوعی پیشرفته‌ترین موبایل این سری محسوب می‌شود. بر اساس این اطلاعات، میان رده‌ی یاد شده با شماره مدل SM-A905F به یک حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی مجهز شده و کاربر می‌تواند با استفاده از درگاه میکرو SD، آن را افزایش دهد.

علاوه بر این گفته شده این مدل همانند نسخه ۲۰۱۸ گلکسی A9 از ۸ گیگابایت رم بهره خواهد برد. از مشخصات ظاهری که بگذریم، گلکسی A90 به گفته‌ی کارشناسان به یکی از آخرین مدل‌های صفحه نمایش سامسونگ مجهز خواهد شد. به همین دلیل آخرین میان رده‌ی سامسونگ از نمایشگر Infinity-O با بریدگی حفره‌ای بهره می‌برد یا اینکه یک پنل Infinity-V با بریدگی قطره‌ای برای این موبایل در نظر گرفته خواهد شد.

همچنین گفته شده که برای این موبایل از رنگ آمیزی طرح گرادیان استفاده می‌شود و رنگ آن بسته به زاویه دید کاربر تا حدودی تغییر خواهد کرد. بدین ترتیب کاربر می‌تواند میان گزینه های مشکی، طلایی و نقره‌ای، یک رنگ را انتخاب نماید.

گلکسی A9

پیشتر گفته شده گوشی میان رده گلکسی A90 قرار است در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی به همراه گلکسی A50 و گلکسی A70 معرفی شود و تمامی این مدل‌ها به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهند شد.

 

تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی سامسونگ قدرت دوربین چهارگانه گلکسی A9 را به رخ می کشد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی