ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Hyundai-Elantra_GT_N-line-2019 (9)
خودرو

هیوندای النترا GT N معرفی شد؛ نبرد کره ای ها با هاچبک اسپرت اروپایی

این روزها توجه تمامی علاقه مندان اتومبیل به ایالات متحده و نمایشگاه خودروی دیترویت معطوف شده است. مثل ادوار گذشته، امسال نیز جمعی از برترین خودروسازان جهان در دیترویت گرد هم آمده اند تا برخی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

این روزها توجه تمامی علاقه مندان اتومبیل به ایالات متحده و نمایشگاه خودروی دیترویت معطوف شده است. مثل ادوار گذشته، امسال نیز جمعی از برترین خودروسازان جهان در دیترویت گرد هم آمده اند تا برخی از جدیدترین محصولات خود را به نمایش بگذارند.

گروه هیوندای-کیا یکی از این خودروسازان است که با چند مدل مختلف از جمله نسخه N از النترا GT در دیترویت 2019 حاضر شده است. اگر پیگیر اخبار مربوط شرکت هیوندای بوده باشید، حتما می دانید که نسخه های مزین به نشان N از عملکرد فنی بهتری نسبت به مدل های استاندارد برخوردار هستند.

Hyundai-Elantra_GT_N-line-2019 (3)

هیوندای النترا GT N با هدف جایگزینی النترا GT Sport توسعه یافته و طبق انتظار طراحی اسپرت تر و رانندگی پر هیجان تری دارد. برای تشخیص این نسخه باید به ویژگی هایی مثل اسپویلر جلویی، جلوپنجره کرومی، آینه های مشکی با چراغ های راهنما، رینگ های 18 اینچی آلیاژی، تایرهای میشلن پایلوت اسپرت 4 و سپر عقب متفاوت توجه کرد.

Hyundai-Elantra_GT_N-line-2019 (7)

مثل نمای ظاهری در داخل کابین نیز شاهد چند تغییر هستیم که از جمله آنها می توان به فرمان سه شاخه، صندلی های چرمی، دسته دنده با لوگوی N فلزی، نشان دهنده های اسپرت پشت فرمان و دوخت قرمز حاشیه صندلی ها اشاره نمود. به غیر از اینها، صندلی های النترا GT N به گرم کننده و کفی های قابل تنظیم مجهز شده و میزان گودی کمر آنها به صورت برقی قابل تنظیم است.

Hyundai-Elantra_GT_N-line-2019 (11)

اما مهم ترین تفاوت های النترا GT N با نسخه استاندارد به شاسی، سیستم تعلیق و عملکرد موتور و گیربکس آن نسبت داده می شود. به گفته هیوندای این خودرو واکنش های سریع تری به پدال گاز نشان داده و از میله های تعادلی متفاوت، کمک فنرهای سفت تر و فرمان دقیق تر و دیسک های ترمز بزرگ تر بهره می برد.

Hyundai-Elantra_GT_N-line-2019 (6)

هیوندای از همان موتور 1.6 لیتری که قبلا در النترا GT اسپرت به کار گرفته شده بود، در نسخه N استفاده کرده است. این موتور چهار سیلندر توربو توانایی تولید 201 اسب بخار قدرت و 264 نیوتن متر گشتاور را داشته و بسته به انتخاب مشتری با گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته دو کلاچه اتوماتیک ترکیب می شود.

Hyundai-Elantra_GT_N-line-2019 (1)

آنطور که کره ای ها اعلام کرده اند، هیوندای النترا GT N در نسخه دستی 24.185 دلار و در نسخه اتوماتیک 25,285 دلار قیمت خواهد داشت. در پایان بد نیست اشاره کنیم النترا GT در واقع نسخه هاچبک از سدان النترا بوده و در برخی از بازارها از جمله اروپا و سرزمین مادری با نام i30 به فروش می رسد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی