ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حسگر اثر انگشت سامسونگ گلکسی اس 10 روی محافظ صفحه کار نمی‌کند

دهمین پرچمدار از سری اس سامسونگ در راه است و اول اسفند ماه، درست پیش از مراسم MWC 2019 که در شهر بارسلونا برگزار می‌گردد به صورت رسمی معرفی خواهد شد. در این بین اما ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

دهمین پرچمدار از سری اس سامسونگ در راه است و اول اسفند ماه، درست پیش از مراسم MWC 2019 که در شهر بارسلونا برگزار می‌گردد به صورت رسمی معرفی خواهد شد. در این بین اما روز به روز بازار شایعات داغ تر از گذشته می‌شود و در یکی از خبر‌های منتشر شده، یکی از تولید کننده‌های محافظ اعلام کرد که حسگر اثر انگشت مورد استفاده در گلکسی اس 10 بدون مشکل نخواهد بود.

طبق این گزارش، به نظر می‌رسد شرکت Armadillotek که برای تولید محافظ گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 10 در تلاش بوده و برای ساخت نمونه‌های خود از گوشی‌های واقعی و نهایی گلکسی اس 10 بهره می‌برده، به این نتیجه رسیده که در صورت استفاده از محافظ صفحه، حسگر اثر انگشت به خوبی کار نمی‌کند.

به همین دلیل، قاب محافظ سری ونگارد این شرکت بر خلاف گذشته با محافظ نمایشگر عرضه نخواهند شد

البته این تنها خبر بد پیرامون گلکسی اس 10 نخواهد بود و به نظر می‌رسد بر خلاف شایعات قبلی مبنی بر افزایش قابل توجه سرعت شارژ باتری پرچمدار کره‌ای نسبت به گذشته، این موضوع صحت نداشته باشد.

سامسونگ گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس چندی پیش در وبسایت صدور گواهینامه‌ی چین موسوم به 3C -که عموما به صورت ccc نشان داده می‌شود- مشاهده شدند که اطلاعات مربوط به شارژ آن‌ها تفاوتی با گذشته نداشت.

این مشخصات برای شارژ استاندارد ۵ ولت با ۲ آمپر خروجی و برای شارژ سریع ۹ ولت با ۱.۶۷ آمپر خروجی قابل مشاهده بودند. مدل شارژر مشابه با مدلی است که پرچمداران سال ۲۰۱۸ شرکت کره‌ای از آن‌ ها استفاده می‌کنند.

به نظر می‌رسد با توجه به این که حدود یک ماه به رونمایی رسمی از پرچمداران بعدی سامسونگ باقی مانده است، شرکت کره‌ای برنامه‌ای برای بهبود سرعت شارژ گوشی‌های خود نداشته باشد و نباید منتظر اتفاق خاصی در این زمینه باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sedighi_7
    sedighi_7 | ۲۷ دی ۱۳۹۷

    این مشکل برای غربی هاست تو ایران که به لطف مسئولین عزیز دیگه کسی توانش به خرید این گوشی نمیرسه که بخواد نگران این موضوع باشه

  • Ali Reza
    Ali Reza | ۲۷ دی ۱۳۹۷

    وقتی که از موج های پلاریزه (شایدم ریز موج- بحث امواج هست) برای ثبت اثر انگشت استفاده میکنه حتما محافظ صفحه نمایش باعث اختلال عملکرد این سنسور خواهد شد، حالا چه جوری چینی ها زودتر این قابلیت رو فعال کردن بر میگرده به نبوغشون

مطالب پیشنهادی