ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

واکنش سرد وزیر صنعت به اعتراض ثبت نام کنندگان خودرو

مشکلات صنعت خودروی ایران در ماههای اخیر چالش های زیادی برای خریداران ایجاد کرده است. تحویل خودروهای پیش فروش شده در بسیاری موارد به بهانه کاهش تولید، به تعویق افتاده بود؛ اما حالا که دولت ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

مشکلات صنعت خودروی ایران در ماههای اخیر چالش های زیادی برای خریداران ایجاد کرده است. تحویل خودروهای پیش فروش شده در بسیاری موارد به بهانه کاهش تولید، به تعویق افتاده بود؛ اما حالا که دولت به خودروسازان اجازه افزایش قیمت داده، بار دیگر خودرورسازان پیش فروش را آغاز کرده‌اند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در واکنش به اعتراض امروز برخی خریداران خودرو در مقابل این وزارتخانه تاکید کرد که خودروهایی که پیش از این با قیمت قطعی پیش ‌فروش شده‌اند، مشمول افزایش قیمت‌های جدید نمی‌شوند.

معنای این صحبت آن است که خودروهایی که با قیمت غیر قطعی پیش فروش شده اند، شامل افزایش قیمت خواهند شد و درست همین مسئله است که طی روزهای اخیر محل نارضایتی خریداران بوده است.

روز گذشته نیز برخی از خریداران خودرو های داخلی در اعتراض  به برخی شرایط تحویل خودرو از جمله افزایش قیمتهای اخیر در مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت اعتراض کردند که این موضوع واکنش رضا رحمانی - وزیر صمت - را به دنبال داشت.
طبق اعلام این وزارتخانه، رحمانی در این زمینه اعلام کرد:" وزیر صمت در کنار مردم و مطالبه‌گر حقوق مردم از خودروسازان است. در جلسات روزهای اخیر به جد از مدیران دو خودروساز بزرگ خواسته که براساس قراردادها روند تحویل خودروها تسریع شود. قراردادهای قطعی مشمول افزایش قیمت نمی‌شود".
هفته گذشته پس از صدور مجوز از سوی ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت جدید خودروهای پرتیراژ داخلی اعلام شد.

خریداران خودرو

گرانی غافلگیر کننده قیمت کارخانه ای خودرو این روزها هم خریداران و هم فروشندگان را بهت زده و شوکه کرده است. هر چند به نسبت گروهی که حالا با حواله ثبت نام خودرو در برزخ بازار ایستاده اند این وضعیت چندان هم بغرنج و ناامیدکننده نیست. برزخی های بازار خودرو این روزها با فیش ثبت نام هایی که با توجه به قیمت های قبلی انجام گرفته است مردد مانده اند که چگونه ما به تفاوت قیمتهای جدید را بپردازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • arian2018
    arian2018 | ۲۸ دی ۱۳۹۷

    سایپا دیشب بازم قیمتها را افزایش داد 5درصد زیر قیمت بازار کرد. وافعا برای خودم و بقیه جوونها متاسفم .

    • arian2018
      arian2018 | ۲۸ دی ۱۳۹۷

      ابتدای هفته 22 دی 97 30 درصد یعنی حداقل 9م به قیمت خودرو ها اضافه شدو الان آخر هفته 27 دی ماه 97 دوباره 3م دیگه اضافه کردند. واقعا اگر توان تولید ندارید این دوتا خودروساز را تعطیل کنید. چرا باید بهای سو مدیریت شما را مردم با جان و مالشان بدهند.

  • mohammad2000a
    mohammad2000a | ۲۷ دی ۱۳۹۷

    این وزیر یا واقعا احمقه یا ملت رو احمق فرض کرده .اخه وزیر طرف مردمه و این اشغالسازها الان چند ماهه تاخیر دارن و هر روزم قیمتو بالاتر میبرن و هیچ مشکلی هم نیست فقط مشکل قیمت خرید قطعی بود ...بعد میگن مرگ بر امریکا ...واقعا باید گفت مرگ بر سیستم فاسد نه امریکا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی